اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اخذ مجوز تامین اعتبار تعداد ۳۶۸۶ ردیف استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از اخذ مجوز تامین اعتبار تعداد ۳۶۸۶ ردیف استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی خبر داد.

اخذ مجوز تامین اعتبار تعداد ۳۶۸۶ ردیف استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدتقی نظرپور اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد در سطوح کارشناسی، مدیران وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه کشور و غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تعداد ۳۶۸۶ مجوز تامین اعتبار استخدام اعضای هیئت علمی فاقد شماره مستخدم شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور اخذ شد.

گفتنی است موضوع اعضای هیئت علمی فاقد شماره استخدام که از خزانه حقوق دریافت می‌کردند یکی از معضلاتی بود که سالیان طولانی است مراکز آموزش عالی کشور با آن درگیر بودند و برطرف شدن این مشکل ضمن جلب رضایت ذینفعان در دانشگاه‌ها، موجبات استقرار هر چه بیشتر انضباط در حوزه‌های اداری و مالی دانشگاه‌ها را فراهم آورده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول