اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از 276 میلیون ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف 276 میلیون و 580 هزار ریال انواع کالاهای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف بیش از 276  میلیون ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از  مشهد به نقل از فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، کاظم صمدی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان طی ایست و بازرسی‌های مداوم، موفق شدند از ورود مقادیر قابل‌توجهی کالای قاچاق و بدون مجوز به داخل کشور جلوگیری کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد یادآور شد: این کشفیات شامل 20 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک هزار و 395 حبه قرص، 3 هزار و 600 کیلوگرم کره قنادی، رب، روغن، قند، آرد، برنج و... است که کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 276 میلیون و 580 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

وی افزود: در این رابطه 21 متهم دستگیرشده و 2 خودرو توقیف گردید. متهمان مربوطه ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه گردیدند.

صمدی ابراز کرد: با توجه به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در جهت رونق اقتصاد کشور، مرزبانان این فرماندهی با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، اجازه نخواهند داد قانون‌شکنان و قاچاقچیان کالا به مقاصد شوم خود برسند و نقشه‌های آن‌ها را ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول