اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پذیرش طبق سوابق تحصیلی و بدون آزمون کارشناسی پیام نور آغاز شد

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور آغاز شد.

پذیرش طبق سوابق تحصیلی و بدون آزمون کارشناسی پیام نور آغاز شد

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی آغاز و روز یکشنبه دوم شهریورماه پایان می‌یابد.
وی با عنوان اینکه داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل‌های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ۹۹ ندارند، افزود: نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور در سایت دانشگاه موجود است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای تعیین شده به سایت  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کد رشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.
وی با بیان اینکه نسخه‌های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط  است، گفت: نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از چهارشنبه اول مردادماه ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است.
وی با اشاره به  شیوع ویروس کرونا و دغدغه خانواده‌ها در تحصیل و حضور در کلاس‌ها، به پیشتازی این دانشگاه در سیستم آموزش غیرحضوری و مجازی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با راه‌اندازی کلاس‌ها و آزمون‌های مجازی زمینه رفع دغدغه‌های عموم داوطلبان و خانواده آنها را فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان یادآور شد: علاوه بر سیستم مجازی، پایین‌ترین شهریه دانشگاهی کشور، امکان آزمون در شهر محل زندگی هر داوطلب، وام قرض‌الحسنه با کارمزد 1.4 درصد، امکان تحصیل هم زمان در دو رشته، تحصیل آسان برای شاغلان و بانوان دارای فرزند و خانه‌دار و غیره از دیگر ویژگی‌های این دانشگاه است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول