اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رقابت ۱۷ هزار دانش‌آموز در آزمون استعدادهای درخشان شهرستان‌های استان تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر دانش‌آموز برای ورود به پایه هفتم و ۵ هزار و ۶۰۰ نفر نیز برای ورود از پایه نهم به پایه دهم در مدارس استعدادهای درخشان ثبت نام کردند که امروز آزمون پایه هفتم برگزار شد.

رقابت ۱۷ هزار دانش‌آموز در آزمون استعدادهای درخشان شهرستان‌های استان تهران

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک، اظهار کرد: تحصیل در مدارسی مثل استعداد درخشان یک مطالبه جدی از طرف اولیاء است که علاقه‌مند هستند فرزندان‌شان در این مدارس تحصیل کنند و با توجه به وضعیت کرونایی برگزاری آزمون نیازمند محافظت و حساسیت بیشتری بود و یک بار هم این آزمون کنسل شد و در این هفته با مراقبت و آمادگی بیشتری آموزش و پرورش این کار را با دقت انجام می‌دهد.

وی افزود: امیدواریم دانش‌آموزان با تمهیداتی که پیش‌بینی شده است در یک شرایط آرام و بدون اضطراب این وضعیت را پشت سر بگذارند و خروجی این آزمون در حقیقت ورود کسانی در مدارس سمپاد باشد که بیشترین صلاحیت را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به وضعیت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌ها گفت: اولین موضوعی که در این مدت مد نظرمان بود این است که اولا با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی که خوب هم انجام شده مطمئن شویم شرایط برای رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی وجود دارد. یعنی اولین نکته هنگام وارد شدن به حوزه توجه من را جلب می‌کند که آیا آزمون در شرایط امن و سالم برگزار می‌شود یا خیر که همکارانم تلاش کردند این شرایط را به بهترین نحو ممکن آماده کنند.

صیدلو خاطرنشان کرد: از دانش‌آموزانی که ثبت نام کردند برای ورود به پایه هفتم در مدارس استعدادهای درخشان ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر و افرادی که از پایه نهم به پایه دهم ۵ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام کردند و امروز آزمون پایه هفتم برگزار شد.

به گزارش فارس، در بازدید مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از محل برگزاری آزمون استعدادهای درخشان شهرستان قرچک بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک وی را همراهی کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول