اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حیرت مردم از مواضع متضاد در برگزاری مراسم دعای عرفه/دوگانگی سخنان رئیس جمهور با معاون وزیر بهداشت!

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از مواضع متضاد درمورد برگزاری مراسم دعای عرفه انتقاد کرد و گفت: دوگانگی سخنان رئیس جمهور با معاون وزیر بهداشت مردم را حیرت‌زده کرده است.

حیرت مردم از مواضع متضاد در برگزاری مراسم دعای عرفه/دوگانگی سخنان رئیس جمهور با معاون وزیر بهداشت!

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: رئیس جمهور به‌عنوان رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه چهارم مرداد اعلام کرد امسال مراسم عرفه در مساجد و محافل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشکوه و به خوبی برگزار می‌شود و مجددا در روز چهارشنبه هشت مرداد تاکید کرد دعای عرفه باشکوه و با رعایت پروتکل و حفظ فاصله‌ها برگزار می‌شود در مساجد و محافل دعا بخوانند توسل بجویند منتهی فاصله را حفظ کنند ماه ماه بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اینکه این سخنان رئیس جمهور از اخبار صدا و سیما و به ویژه شبکه یک پخش شد، تصریح کرد: مردم، مسجدی‌ها،  هیاتی‌ها، ائمه جمعه و جماعت و مداحان به اعتماد سخنان رئیس جمهور آماده برگزاری مراسم شده بودند که باکمال تعجب و تاسف در همین روز معاون وزیر بهداشت برخلاف نظر صریح رئیس جمهور از وزارت کشور درخواست کرد که مراسم عرفه برگزار نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: وزارت کشور نیز از استانداری‌ها درخواست کرد از برگزاری مراسم دعای عرفه ممانعت کنند اما مردم می‌گویند فصل‌الخطاب، موضع رسمی و صریح  رئیس جمهور در سیما ملی کشور است یا معاون وزیر!

این مسؤول خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از تصمیمات ستاد ملی کرونا تبعیت کرد اما اگر نظرات متضاد از مسؤولان شنیده شود مردم متحیر می‌شوند وظیفه چیست؟

شکریان‌امیری بیان کرد: انتظار مردم این است مسؤولان باهم اتحاد داشته و از اختلاف بپرهیزند و باهم یک موضع داشته باشند تا مردم دچار حیرت نشوند و انتظار دارند خود مسؤولان، حرمت ریاست جمهورشان را بیشتر حفظ کنند و این تذکری دلسوزانه و خیرخواهانه است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مجاهدانه و ایثارگرانه پزشکان، پرستاران و عوامل درمانی و ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: با این توسل‌های عمومی و دعا و نیایش و رعایت پروتکل‌های وزارت و بهداشت و درمان، جامعه اسلامی از این شرایط سخت هم با موفقیت عبور خواهد کرد و در این ذکر توسل‌ها به ویژه در دعای عرفه برای شفای عاجل همه بیماران و مبتلایان و رفع این بحران از کشور همه دست به دعا می‌شویم.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول