اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

عرضه ابزار رایگان پشتیبان گیری گوگل برای سیستم عامل آی او اس

گوگل سال گذشته ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی های اندرویدی موسوم به گوگل وان تهیه کرد و حالا این ابزار را برای آیفون نیز عرضه کرده است.

عرضه ابزار رایگان پشتیبان گیری گوگل برای سیستم عامل آی او اس

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، ابزار تهیه نسخه پشتیبان گوگل می تواند از اطلاعات گوگل درایو، محتوای به اشتراک گذاری شده توسط اعضای خانواده و مجموعه داده های دیگری پشتیبان گیری کند.

 

اگر چه محدود نگهداشتن این خدمات به سیستم عامل اندروید از نظر تجاری به نفع گوگل بود، اما این شرکت در اقدامی تعجب آور از ارائه خدمات یادشده به کاربران سیستم عامل آی او اس و آیفون خبر داده است. گوگل می گوید صرف نظر از اینکه کاربران از چه گوشی استفاده می کنند خدمات یادشده را به رایگان دریافت می کنند. همچنین برای این کار نیازی به استفاده از اشتراک گوگل وان نیست.

کاربران آیفون می توانند برای مدیریت اطلاعات تهیه شده در قالب نسخه پشتیبان از اپلیکیشن جدید گوگل وان استفاده کنند که به زودی عرضه می شود. از این طریق می توان برای ذخیره سازی عکس ها، ویدئوها، فهرست های تماس و اطلاعات تقویم استفاده کرد. هزینه اشتراک خدمات گوگل وان برای ذخیره سازی ۱۰۰ گیگابایت اطلاعات دو دلار در ماه است. هر کاربر گوگل وان می تواند حساب خود را با پنج تن از اعضای خانواده شریک شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول