اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاهش موارد ابتلا به کرونا در ملایر/ مردم همچنان رعایت کنند

فرماندار ملایر با بیان اینکه در حال حاضر به سمت کاهش موارد ابتلا در شهرستان می‌رویم گفت: با مراعات مردم و زحمات کادر درمان امیدواریم هر چه سریعتر از وضعیت قرمز به وضعیت زرد و سفید برسیم.

کاهش موارد ابتلا به کرونا در ملایر/ مردم همچنان رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در بازدید از غرفه توزیع ماسک رایگان که توسط خبرنگاران ملایر دایر شده است اظهار کرد:  امروز با همکاری خبرنگاران، فرمانداری و اداره صمت ۵۰ هزار ماسک رایگان  توسط گروه‌های مختلف شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این تعداد ماسک با هدف فرهنگسازی استفاده از ماسک انجام شده است گفت: این تعداد ماسک در ۱۰ نقطه شهرستان توسط گروه‌های مختلف روحانیت، سپاه، نیروی انتظامی، صنعت و  معدن، بهداشت و درمان و هیئت اندیش ورزان جوان و اصحاب رسانه انجام شد.

فرماندار ملایر افزود: از زمانی که در ملایر وضعیت قرمز اعلام شد برنامه‌های نظارتی ما در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی، جلوگیری از برگزاری مراسم و ضرورت استفاده از ماسک در ادارات و نهادها شدت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به سمت سراشیبی و‌ کاهش موارد ابتلا می‌رویم اضافه کرد: با مراعات مردم و زحمات کادر درمان امیدواریم هر چه سریعتر از وضعیت قرمز به وضعیت زرد و سفید برسیم.

ولدی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه به منظور مشارکت در توزیع ماسک رایگان بین مردم، اقدام آنها را در حوزه فرهنگسازی ارزشمند دانست.

وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم برنامه‌ریزی‌های لازم در سطح شهرستان انجام شده است تصریح کرد: در این زمینه موارد لازم به اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: از مردم می‌خواهیم به جای نذورات و توزیع غذا هزینه آن را صرف خرید لوازم بهداشتی و ماسک رایگان و توزیع آن در بین مردم کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول