اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی باز هم نیروی نظامی در مرز لبنان مستقر کرد

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید به دلیل نگرانی‌ها از احتمال اقدام تلافی‌جویانه حزب‌الله، مواضع نظامی خود در مرز با لبنان را تقویت کرده است.

رژیم صهیونیستی باز هم نیروی نظامی در مرز لبنان مستقر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هراس رژیم صهیونیستی از وعده جنبش مقاومت حزب‌الله برای گرفتن انتقام رزمنده شهید خود در جریان حمله هوایی به سوریه، باعث شده این رژیم مجدداََ نیروی نظامی در مرز با  لبنان مستقر کند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، ارتش اسرائیل شامگاه سه‌شنبه (به وقت تهران) اعلام کرد که جهت آماده شدن برای اقدام احتمالی مجدد حزب‌الله، مواضع نظامی خود در مرز با لبنان را تقویت کرده است.

بر این اساس، مقام‌های نظامی می‌گویند که بعد از حادثه امنیتی روز دوشنبه، انتظار دارند حزب‌الله دوباره علیه اسرائیل اقدام کند.

عصر روز دوشنبه بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر داده و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیروهای آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آنها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «تمام آنچه رسانه‌‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، نادرست است... ادعاهای اشغالگران تلاشی است برای ابداع پیروزهای دروغین و توهم‌آمیز».

وبگاه عبری‌زبان «یدیعوت آحرونوت» روز گذشته نوشت که تل‌آویو از طریق مقام‌ها و واسطه‌های بین‌المللی مجدداََ به حزب‌الله پیام داده که به دنبال آغاز جنگی جدید نیست.

بعد از آن بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای بررسی حادثه امنیتی دیروز به شمال فلسطین اشغالی رفت و سعی کرد ایران را مقصر این حادثه نشان داده و مانند گذشته برای حزب‌الله خط و نشان پوشالی کشید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول