اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

خدمات سلف و رستوران های دانشگاه ها در ترم مهر بیرون بر و در ظرف در بسته است

معاون وزیر علوم گفت: دانشجویانی که در مهر 99 بنابر ضرورت دروس عملی و پایان نامه در دانشگاه حضور دارند یا در خوابگاه اسکان یافته اند، غذای دانشجویی را به صورت بیرون بر و بسته بندی دریافت می کنند تا از تجمع دانشجوها جلوگیری شود.

خدمات سلف و رستوران های دانشگاه ها در ترم مهر بیرون بر و در ظرف در بسته است

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت خدمات تغذیه برای دانشجویانی که به دلیل واحدهای عملی و پایان نامه در دانشگاه حضور دارند یا در خوابگاه اسکان داده شده اند، اظهارداشت: به این دسته از دانشجویان خدمات رفاهی ارائه‌ خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته این دانشجویان تا جای امکان به صورت غیرحضوری خدمات تغذیه را دریافت خواهند کرد که از تجمع دانشجویان جلوگیری و پیش گیری شود.

صدیقی توضیح داد: برای دانشجویانی که در خوابگاه اسکان دارند، خدمات تغذیه به صورت سرویس های در بسته ارائه‌ خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: به دانشجویانی که در دانشگاه حاضر هستند اما در خوابگاه اسکان ندارند، در اولویت اول توسط رستوران های مکمل دانشگاه خدمات تغذیه ارائه‌ خواهد شد و در اولویت های بعدی در صورت ضرورت از دیگر امکانات سلف و رستورانی دانشگاه هم می توان به صورت حدالامکان بیرون بر استفاده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول