اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع اقلام تبلیغی عید غدیر در یک‌صد نقطه جنوب

دبیر ستاد جشن مردمی کوچه غدیر لامرد با اشاره به توزیع اقلام تبلیغی عید غدیر گفت: در عید غدیر امسال، شیوه احیای این عید بزرگ مسلمانان تبلیغی و در بستر فضای مجازی خواهد بود.

توزیع اقلام تبلیغی عید غدیر در یک‌صد نقطه جنوب

مصطفی زایری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس شهرستان‌های فارس در لامرد، اظهار داشت: به دلیل استقبال مردم تولیدات پوستر و اقلام فرهنگی و بسته‌های پذیرایی را افزایش داده‌ایم و تاکنون در یک‌صد نقطه در شهرستان لامرد و شهرهای هم‌جوار لامرد در استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان آمادگی اجرای برنامه‌های این ستاد، به‌صورت مردمی و خودش اعلام شده است و هماهنگی لازم با رابطین شهرستان‌ها و بخش‌ها در حال انجام است.

وی افزود: شیوه‌نامه اجرای برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی با هماهنگی ستادهای شهرستانی غدیر توسط حسینیه‌ها، مساجد، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج و خانواده‌ای علاقه‌مند به همکاری تدوین‌ شده است که تا ۲ روز دیگر جلسات توجیهی اجرای برنامه‌ها به همراه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسات مختلف برگزار خواهد شد.

زایری خاطرنشان کرد: در این طرح فرهنگی ۱۰۰۰ نفر ما را یاری می‌کنند که بتوانیم با توزیع مناسب اقلام تبلیغی و فرهنگی آماده‌ شده برای عید غدیر در شرایط کرونایی، این عید را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته گرامی بداریم.

زایری بیان داشت: پوستر، پرچم، جوایز کودکان، بنر، بسته‌های پذیرایی ازجمله اقلام تبلیغی و فرهنگی است که به‌صورت گسترده برای اجرای برنامه‌های تبلیغی در اختیار هیئت‌ها و حسینیه و مساجد در قالب کاروان غدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، ستاد جشن مردمی کوچه غدیر لامرد با همت خانواده فرهنگ دوست زایری و همراهی و همکاری جوانان شهر لامرد و اصحاب رسانه چند سالی است که به‌صورت مردمی و خودجوش و با استقبال مردم در دهه ولایت و عید غدیر برنامه‌ای مناسبی را برگزار می‌نماید.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول