اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فرهنگ در مسلخ غفلت مسؤولان/ عزم جدی برای مبارزه با هنجارشکنان وجود ندارد

امام جمعه بروجن در خصوص افزایش ناهنجاری‌ و معضلات فرهنگی در سطح استان گفت: هنوز عزم راسخی برای مبارزه با ناهنجاری‌ها و معضلات فرهنگی در بین مسؤولان، فعالین فرهنگی ایجاد نشده است.

فرهنگ در مسلخ غفلت مسؤولان/ عزم جدی برای مبارزه با هنجارشکنان وجود ندارد

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از مهم‌ترین عوامل نابسامانی اوضاع فرهنگی جامعه عدم حضور مسؤولان و فعالان فرهنگی در مراکز تجمعات عمومی همانند پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است که متاسفانه جولانگاه هنجارشکنان شده است.

امام جمعه شهرستان بروجن ادامه داد: متاسفانه در همین مراکز تفریحی که توده‌های مردم در آن‌ها جمع می‌شوند اداره ارشاد، سازمان تبلیغات و روحانیون نتوانسته‌اند اقدام موثر و برنامه‌ای برای ترویج فرهنگ صحیح داشته باشند و دشمنان از این عدم حضور کمال استفاده را در جهت ترویج ولنگاری و فرهنگ غلط می‌برند.

در زمینه فرهنگ با کسی تعارف نداریم

وی خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی و مذهبی از پارک‌ها و مراکز تفریحی غافل بوده‌اند و در خصوص غفلت در زمینه فرهنگ با کسی تعارف نداریم.

هراتی مطلق با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در مراکز تفریحی سایر استان‌ها صورت می‌گیرد، گفت: باید بپذیریم که این غفلت فعالیت در مراکز تفریحی و گردشگری از اولین عوامل نابسامانی اوضاع فرهنگی استان است.

وی با اشاره به لزوم داشتن جدیت و اتحاد همه دستگاه‌ها و مردم متدین در مبارزه با معضلات فرهنگی اظهار داشت: متاسفانه هنوز عزم راسخی برای مبارزه با ناهنجاری‌ها و معضلات فرهنگی در بین مسؤولان، فعالان فرهنگی و مؤمنین ایجاد نشده است.

امام جمعه بروجن اظهار داشت: در استانی همانند قم عملا توانسته‌اند تا حدودی با بدحجابی و هنجارشکنی مبارزه کنند اما متاسفانه قانون امر به معروف و نهی از منکر به درستی در استان ما اجرا نمی‌شود.

انتقاد از عدم برخورد دادستان‌ها با هنجارشکنان

وی با اشاره به رواج بدحجابی و دیگر معضلات فرهنگی در چهارمحال و بختیاری گفت: دادستان‌ها کجای میدان قرار دارند، باید به نیروی انتظامی دستور جمع‌آوری جدی هنجارشکنان را در سطح شهرها بدهند.

هراتی مطلق اضافه کرد: بنده بارها شاهد سگ‌گردانی و شکایت‌های مردم در خصوص این هنجارشکنی بوده‌ام که انتظار ما از دستگاه قضایی و انتظامی مبارزه عملی و موثر با رواج این موضوع و رفع ناراحتی به حق مردم است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول