اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

50 درصد فروش اموال مازاد دستگاه‌ها به اجرای پروژە‌ها اختصاص می‌یابد

استاندار کردستان گفت: ۵۰ درصد از مبلغ فروش اموال مازاد دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌ها و پروژە‌های همان دستگاە اختصاص می‌یابد.

50 درصد فروش اموال مازاد دستگاه‌ها به اجرای پروژە‌ها اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه فروش و مولد‌سازی اموال و دارایی‌های مازاد دولت در استان کردستان اظهار کرد:‌ برخی دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی اموالی دارند که عملا بلا استفاده مانده و طبق قانون و الزام دولت این اموال باید فروخته شود.

وی با بیان اینکه طبق قانون باید پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌ها از محل فروش اموال مازاد تامین شود، گفت:‌ دستگاه‌ها اجرایی استان باید در این رابطە جدیت ویژە داشتە باشند.

به گفته این مقام مسوول،۵۰ درصد از مبلغ فروش اموال مازاد بە خود دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌ها و پروژە‌های همان دستگاە اختصاص خواهد یافت.

وی اذعان داشت:‌ اگر در این خصوص دستگاه‌ها خود پیشقدم نشوند عواید حاصل از فروش بە حساب درآمدهای عمومی کشور واریز می‌شود.

استاندار کردستان افزود: با توجه به اینکه پول حاصل از فروش اموال بە اجرای پروژە‌های همان دستگاە بر می‌شود می‌توان مطمئن شد کە این اموال حیف و میل نمی‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان امسال باید یک‌هزار و ۵۴٨ میلیارد تومان اموال و دارایی مازاد ادارات برای تامین پاداش پایان خدمت بازنشستگان و اجرای طرح‌ها و پروژە‌های توسعە‌ای فروختە شود.

گفتنی است؛ اموال مازاد سازمان‌های جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و دانشگاە علوم پزشکی در این جلسه برای فروش مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول