اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در مازندران

مدیرکل ستاد اقامه نماز و دبیر بنیاد غدیر در مازندران گفت: غدیر فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ علوی در کشور است و همه کسانی که در لوای پرچم ولایت هستند تمام تلاش خود را در گسترش و اشاعه فرهنگ علوی صرف می‌کنند.

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران، غدیر را نقطه طلایی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت دانست و خاطر نشان کرد: فعالیت‌های غدیر باید همچون سال گذشته با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی اعلام کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر با توجه به ویروس کرونا بیشتر در فضای مجازی برنامه خواهد داشت، نشست رادیو و تلویزیونی با موضوع غدیر و ولایت و نهج‌البلاغه با حضور کارشناسان و صاحب نظران را خواهیم داشت.

ابراهیمی یادآور شد: با همکاری کمیته امداد امام در ایام دهه مبارکه غدیر در راستای اجرای فرمان مقام مقام رهبری با عنوان کمک مومنانه ۱۱۰ تن از سادات علوی در شهرستان‌های ۲۲ گانه استان بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اقامه نماز در مازندران تصریح کرد: تشکیل گروه در فضای مجازی و تولید محتوی مرتبط با غدیر با عنوان بنیاد غدیر مازندران داریم و از فعالان غدیر در بخش‌های ناشران، مولفان، شاعران، ساخت سرود، گرافیک، هنرمندان، حافظان خطبه غدیر و کسانی را که فعالیت و یا اثر برجسته در سال ۹۸ داشتند تجلیل خواهد شد.

این مسؤول عنوان کرد: با همکاری شهرداری استان در جهت فضاسازی تبلیغات محیطی مرتبط با غدیر در شهرها، با همکاری صدا و سیمای مرکز مازندران فرهنگ‌سازی در امر یک‌شنبه‌های علوی را داریم،  استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه بسیج رسانه، تشکل‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) و بانوان هم از برنامه‌های دیگر است.

وی متذکر شد: تجلیل از افراد خیری که در نامگذاری اماکن و مراکز آموزشی، بهداشت و مساجد و حسینیه‌ها به‌نام غدیر یا علی (ع) والقاب آن حضرت  مبادرت داشتند را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول