اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان در انتظار اجرای رأی دیوان در مورد پسماند روی

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از هفت ماه از رأی قطعی دیوان در مورد پسماند روی دپو شده در زنجان می‌گذرد، گفت: باید فرآیند فروش پیگیری و به مرحله اجرا درآید.

زنجان در انتظار اجرای رأی دیوان در مورد پسماند روی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل صادقی نیارکی امشب در شورای مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان سال‌ها درگیر مسئله دفع پسماند دپو بود، اظهار کرد: بالغ بر یک هزار میلیارد تومان ارزش ریالی این پسماند در استان زنجان است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دو دهه در مورد مالکیت این پسماند اختلاف وجود داشت، افزود: با رای دیوان این مالکیت به دولت رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت ماه از رأی قطعی دیوان می‌گذرد، خاطر نشان کرد: باید فرآیند فروش پیگیری شود و به مرحله اجرا درآید.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه در مورد شرکت ایران ترانسفو نیز با دستگیری فردی که برای این شرکت مشکلی ایجاد می‌کرد، سهام این شرکت به دولت برگردانده شد، بیان کرد: امروز این سهام‌ در بورس معامله می‌شود‌.

استاندار زنجان نیز در این جلسه با قدردانی از حضور معاون رئیس جمهور در استان زنجان اظهار کرد: ابلاغ 200 میلیارد تومان اعتبار توسط این سازمان، عزت و احترام به مردم زنجان و هم عملیاتی کردن مصوبه سفر مقام معظم رهبری است.

فتح‌الله حقیقی با اشاره به اینکه افتتاح دو خطه شدن راه‌آهن زنجان – قزوین برای استان گشایش است، ادامه داد: آغاز فعالیت این محور برای کشور نیز یک گشایش است.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از بزرگترین مشکلات در کرونا سرانه تخت است، گفت: تاکید بر افزایش تعداد تخت بیمارستان ولیعصر توسط معاون رئیس جمهور مایه مباهات است.

وی با اشاره به اینکه در این استان تلاش شده فضای تعامل ایجاد شود، بیان کرد: فضای امنی در استان ایجاد کرده‌ایم تا مردم حس خوبی برای سرمایه‌گذاری داشته باشند. 

حقیقی با اشاره به اینکه استان زنجان در کسب و کار جایگاه سوم را در کشور دارد، بیان کرد: در مشارکت سرمایه‌گذاری در رتبه دوم قرار دارد، همچنین سطح مشارکت مردم استان زنجان در مسائل اجتماعی هم بسیار بالا است. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در تیرماه شیوع کرونا در زنجان اوج گرفت، عنوان کرد: با وجود اینکه شاهد افزایش کرونا در استان طی برهه زمانی بودیم با تلاش و همراهی مراجعات، تست و بستری کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 102 مدیر خانم منصوب شده است، ادامه داد: 104 مدیر جوان نیز در این ایام مشغول به کار شده‌اند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول