اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رشادت‌ها و از خودگذشتگی انقلابی نسل گذشته به نسل جوان معرفی شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: انتقال از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به نسل جوان از مهم ترین وظایف ما است.

رشادت‌ها و از خودگذشتگی انقلابی نسل گذشته به نسل جوان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عابد حقدادی ظهر امروز در اولین جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع مقدس به ملت ما اعتماد به نفس و امید داد، اظهار داشت: دفاع مقدس باعث تقویت و استمرار ارزش‌های اسلامی و قرآنی شد، بر این اساس همواره مدیون دفاع مقدس و شهدا و مدافعان اسلام و اهل بیت(ع) از ابتدا تاکنون هستیم.

وی افزود: تدوین نقش ادارات در دفاع مقدس بی‌بدیل‌ترین گام در تدوین تاریخ کشور می‌باشد و این امر در پاسداشت شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است؛ جمع‌آوری خاطرات و اسناد دوران دفاع مقدس کارکنان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی در قالب یک کتاب به عنوان سند افتخار برای آیندگان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان انقلابی نسل گذشته را باید به نسل جوان معرفی کنیم، تصریح کرد: برگزاری جلسات نهضت خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان ورزشی به‌صورت فراگیر در اماکن ورزشی و خانه‌های جوان باعث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در بین جوانان خواهد شد.

حقدادی خاطرنشان کرد: همین خاطرات رزمندگان و ایثارگران جامعه ورزشی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند، ناگفته‌ها و خاطرات زیادی از دوران جبهه و جنگ در خود دارند که باید مستندسازی و به نسل‌های جوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا در جامعه ترویج و فرهنگ‌سازی شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل می‌تواند روحیه ایثار و ازخودگذشتگی را به‌عنوان یک ضرورت در جامعه ترویج دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان گفت امیدوارم با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش همه‌جانبه بتوانیم برنامه‌های شاخصی در این حوزه به سرانجام رسانیم و معاونین و مسئولین اداره کل می‌بایست در این راه با هم‌افزایی و دقت نظر از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول