اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان هواشناسی و سازمان صنایع کوچک

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ها و انجام طرح‌های پژوهشی و عملیاتی مشترک در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر،‌ مخاطرات جوی و اثرات تغییر اقلیم امروز بین سازمان هواشناسی و سازمان صنایع کوچک امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان هواشناسی و سازمان صنایع کوچک

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز در راستای توسعه همکاری‌ها و انجام طرح‌های پژوهشی و عملیاتی مشترک در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر،‌ مخاطرات جوی و اثرات تغییر اقلیم بر فعالیت شرکت‌ها و نواحی صنعتی، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان هواشناسی و سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران به امضا رسید.

در این مراسم، رئیس سازمان هواشناسی اظهار داشت: سازمان هواشناسی به عنوان یک سازمان حاکمیتی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است، اما خدمات فرابخشی دارد.

سحر تاجبخش ادامه داد: امروز ما با وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، وزارت بهداشت و غیره سرویس‌های خاص می‌دهیم و خوشحالیم که امروز هم همکاری با بخشی از وزارت بزرگ صنعت، معدن و تجارت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز می‌کنیم و در قالب تفاهم‌نامه‌ای که امضا می‌شود از طریق سازمان و واحدهای استانی، در حوزه فعالیت‌های پژوهشی، خدمات ارائه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ‌بیان کرد: تغییر اقلیم در همه ابعاد زندگی بشر اثرگذار بوده است و مصرف سوخت‌های فسیلی تبعاتی داشته است که موجب شده است استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در دستور کار دولت‌ها در دنیا قرار گیرد.

رئیس سازمان هواشناسی گفت: تغییرات اقلیمی آثار مخربی داشته است که یکی از آنها افزایش رخداد پدیده‌های جوی است، رعد و برق، رخداد سیلاب‌ها‌ و بادهای شدید نمونه‌هایی از آن است به همین دلیل سعی کرده‌ایم اساس و مبنای این تفاهم نامه در این سه موضوع متمرکز شود تا در حوزه صنعت و فعالیت‌ها‌ در نواحی و شهرک های صنعتی، با دانش تاثیر عوامل هواشناسی، کمک کنیم تا مدیریت بهتری در کل عملکرد فعالیت شهرک‌های صنعتی داشته باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول