اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سررسید وعده شهرداری در پاکسازی سیل‌بند/تنفس هوای پاک در کوی گلزار دهدشت

پاکسازی سیل‌بند کوی گلزار دهدشت بر اساس وعده مدیریت شهری انجام شد.

سررسید وعده شهرداری در پاکسازی سیل‌بند/تنفس هوای پاک در کوی گلزار دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نیمه دوم تیرماه بود که وضعیت نابه سامان کانال روباز کوی گلزار دهدشت عرصه را بر ساکنان تنگ کرد و مشکل آنها در این رسانه انعکاس یافت.

بعد از گزارش امام جمعه دهدشت طی بازدید میدانی مسؤولان شهرداری را فرا خواند و از آنها خواست برای رفع این معضل وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر به صورت مستمر پیگیر مطالبه مردمی بود و از طرفی مردم را به رعایت اصول شهرنشینی و فرهنگ‌سازی نریختن زباله دعوت کرد.

تنظیف و پاکسازی سیل‌بند بلافاصله آغاز شد. معاون شهردار در آن بازدید قول داد تا ششم مرداد ماه کانال به طور کلی لایه‌روبی و نظافت شود.

 

امروز در سررسید وعده طی بازدید میدانی خبرنگار فارس این کانال از بلوار چمران تا انتهای گلزار به صورت کامل لایه‌روبی شده اما نخاله‌های ساختمانی که به صورت غیر قانونی اطراف کانال تخلیه شده همچنان منظر محله را زشت کرده است.

پاکسازی محوطه کانال نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت. اگرچه ارائه خدمات به شهروندان در همه مناطق شهری وظیفه شهرداری است و باید زمینه زیباسازی فضای شهری را فراهم کند اما از نقش مردم در این راستا نباید چشم‌پوشی کرد.

 

با وجود اهتمام خدمات شهرداری برای پاکسازی سیل‌بند برخی شهروندان همکاری لازم نداشته و زباله‌های خود را در این کانال رها می‌کنند.


این در حالی است که سیل‌بند برای هدایت آبهای سطحیا حداث شده  و ریختن زباله در مسیر بی‌احترامی به حقوق شهروندان و بار مضاعف برای کارگرانی است که برای پاکسازی کانال وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول