اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افزایش ۲۵ درصدی شهریه مدارس غیرانتفاعی

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال شهریه مدارس غیرانتفاعی استان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند که این افزایش توسط سامانه وزارت آموزش و پرورش مشخص می‌شود.

افزایش ۲۵ درصدی شهریه مدارس غیرانتفاعی

علی‌اشرف حیدری رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش لرستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: مدارس غیرانتفاعی استان عملکرد آموزشی بسیار خوبی در دوران کرونا از خود به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا تمامی مدارس غیر انتفاعی استان برای آموزش از سامانه شاد استفاده کردند، افزود: برای سال تحصیلی پیش رو نیز آماده آموزش دانش‌آموزان به صورت مجازی و حضوری هستیم.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در استان بیش از ۶۲۰ مدرسه غیر انتفاعی فعال بوده که این مدارس در تمام پایه‌های تحصیلی فعال هستند.

حیدری با اشاره به اینکه مدارس غیر انتفاعی لرستان برای ۶ هزار نفر اشتغال زایی ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: بیش از ۳۲ هزار دانش آموزان در این مدارس تحصیل می‌کنند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امسال شهریه مدارس غیر انتفاعی استان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند که این افزایش توسط سامانه وزارت آموزش و پرورش مشخص می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول