اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه/نامگذاری پروژه به نام شهید حاج قاسم سلیمانی

آیین کلنگ‌زنی فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه عصر امروز برگزار شد.

آغاز فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه/نامگذاری پروژه به نام شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین کلنگ‌زنی فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه عصر امروز برگزار شد.

این پروژه به‌وسیله خط لوله‌ای به طول ۳۰ کیلومتر و توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و با همکاری هلدینگ تخصصی نیرو و موسسه اروندان اجرا می‌شود.

صادق حقیقی‌پور مدیرکل آبفا خوزستان در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مجموعه سپاه پاسداران استان خوزستان در آبرسانی به غیزانیه، اظهار کرد: فاز سوم آبرسانی به غیزانیه فاز بسیار مهمی است که تاثیر بسزایی در حل مشکل آب غیزانیه خواهد داشت.

با اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال آب از ایستگاه تقویت فشار آب نزهه به سمت ایستگاه تقویت فشار آب دهلایه ،۲۴ روستا در فاز سوم تحت پوشش آبرسانی قرار خواهند گرفت محل تامین اعتبار این فاز از اعتبارات استانی و کمک های بنیاد مستضعفان تامین می‌گردد.

آبرسانی به غیزانیه به یک کار زیرساختی و مهم نیاز دارد که انتقال آب از کارون است، هرچند در گذشته انجام شده بود اما لوله‌ها فرسوده بودند اما یک مرحله به همت آبفا خوزستان تا منطقه صفیره که ۲۴ کیلومتر است که انجام شد.

گام دوم نیز برنامه‌ریزی شده و توسط آبفا استان در حال پیگیری است و گام سوم که جنوبی‌ترین نقطه منطقه است به همت قرارگاه سازندگی خاتم و مشارکت بنیاد مستضعفان امروز کلیدخورد.

این پروژه به پیشنهاد سردار شاهوارپور به دلیل ارادت ویژه مردم غیزانیه به شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ، توسط دکتر محمد به نام پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول