اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رقابت اهوازی‌ها در مسابقه استعدادیابی تکنیکی‌شو

مسابقه سرگرمی و استعدادیابی فوتبال نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ سال اهوازی تحت عنوان تکنیکی‌شو برگزار می‌شود.

رقابت اهوازی‌ها در مسابقه استعدادیابی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدامین ناصرین دبیر اجرایی مسابقه تکنیکی شو امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مسابقه یک مسابقه استعدادیابی و سرگرمی است که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز و با مشارکت باشگاه فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله مقدماتی این مسابقه بر بستر فضای مجازی انجام می‌گیرد به این صورت که نونهالان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ سال ( متولدین ۸۵ تا ۸۹) از مهارت‌های فوتبالی خود فیلمی را تهیه کرده و از فردا دوشنبه ۶ مردادماه به مدت ۸ روز تا سه شنبه ۱۴ مردادماه، از طریق دبیرخانه مسابقه در یکی از پیام‌رسان‌های ایتا یا واتساپ به شماره ۰۹۰۱۹۴۷۴۶۴۰ فرصت ارسال دارند. شهروندان اهوازی می‌توانند نحوه ارسال و شرایط ساخت ویدیوها را در صفحه مجازی "شهرنما" به آدرس shahr.nama در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند.

ناصرین عنوان کرد: سید مهدی ابوس، ایوب والی، سیاوش بختیاری زاده و آرش افشین چهار داور این مسابقه هستند و فینال این مسابقه در یکی از روزهای ۲۲ تا ۲۴ مردادماه ۹۹ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ارتقا سطح ارتباط با شهروندان، احیای امر استعدادیابی ورزشی و توجه به سرگرمی نوجوانان و روحیه شهروندان عنوان کرد.

 

بنا بر این گزارش، ۱۰ نفر برتر مسابقه حائز جوایز نفیس می‌شوند و به آکادمی فولاد خوزستان و دیگر تیم‌های اهوازی معرفی خواهند شد؛ همچنین به ۳ نفر برتر جوایز میلیونی اهدا خواهد شد.

گفتنی است در انتهای این نشست خبری، از زحمات 5 خبرنگار حوزه ورزشی استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول