اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ممنوعیت برپایی چادر در پارک‌ها/ اقامت مسافران فقط در تاسیسات میراث فرهنگی

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: چادر زدن مسافران در پارک‌ها و معابر عمومی ممنوع است و مسافران مجاز به اقامت در تاسیسات گردشگری زیرمجموعه میراث فرهنگی هستند.

ممنوعیت برپایی چادر در پارک‌ها/ اقامت مسافران فقط در تاسیسات میراث فرهنگی

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اسکان برخی از مسافران در پیاده‌روها، فضای سبز و... اظهار کرد: در حال حاضر اسکان مسافران تنها در تاسیسات زیرپوشش میراث فرهنگی از جمله هتل‌ها و مسافرخانه و هتل آپارتمان‌ها مجاز است.

وی با بیان اینکه اسکان و چادر زدن در پارک‌ها ممنوع است افزود: با توجه به گستردگی شیوع کرونا اصلا به صلاح نیست که مسافران در پارک‌ها اقامت کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه اسکان و اقامت چه در خانه مسافرهای مجاز و چه غیرمجاز ممنوع است بیان کرد: به گشت‌های میراث فرهنگی و نیروی انتظامی اعلام شده که این خانه‌ها را رصد کنند و در صورت اسکان گزارش دهند تا برخورد لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس مصوبات ستاد کرونا در استان موزه‌های زیر پوشش اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان تا دهم مردادماه تعطیل است، بنابراین مسافرت در این ایام اصلا سفارش نمی‌شود.

خاکسار با بیان اینکه تمام تاسیسات اقامتی به لحاظ اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تصریح کرد: اگر مسافران در مراکز اقامتی زیرپوشش میراث فرهنگی اقامت کرده و موارد بهداشتی را نیز رعایت کنند، امیدواریم مشکلی برای آنها پیش نیاید.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول