اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

محمدی دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم توحید محمدی را به عنوان دبیر جدید و عضو هیأت رئیسه ورزش‌های ناشنوایان قم معرفی و منصوب کرد.

محمدی دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پس از انتخابات آذر ماه سال 1398 که مصطفی علیزاده برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم انتخاب شد و چند ماه تعطیلی فعالیت‌های این هیأت به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مسوولیت دبیری این هیأت تغییر صورت گرفت.

در این تغییر توحید محمدی یکی از چهره‌های شناخته شده ورزش قم که سال‌ها در اداره کل ورزش و جوانان فعالیت کرده و سابقه مدیریتی در هیات‌های ورزشی دیگر نظیر همگانی و هاکی را دارد، به عنوان دبیر جدید هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم معرفی و منصوب شد.

به پیشنهاد مصطفی علیزاده رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان، حکم انتصاب توحید محمدی به عنوان دبیر و عضو هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های ناشنوایان توسط رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان امضاء و صادر شد، در حالی که پیش از این سید وحید غیاثی این مسوولیت را بر عهده داشت.

از جمله سوابق دبیر جدید و عضو هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم می‌توان به مدیر مجموعه ورزشی تختی، 10 سال مدیریت ورزشگاه یادگار امام (ره) و مدیریت فرهنگسرای جوان قم اشاره کرد، ضمن اینکه توحید محمدی هم اکنون مدیر مجموعه ورزشی جوادالائمه (ع) است و مدیریت مجموعه ورزشی توانبخشی ایثار قم را نیز عهده‌دار است.

در حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برای انتصاب توحید محمدی آمده است: نطر به سوابق اجرایی، تجربه و تخصص جناب‌عالی و بنا بر پیشنهاد رئیس هیات ناشنوایان به سمت دبیر و عضو هیات رئیسه هیات ناشنوایان منصوب می‌شوید.

گفتنی است: در حال حاضر رشته‌های فعال ورزش ناشنوایان استان قم شامل فوتبال، فوتسال، والیبال، کاراته، کشتی، تکواندو، کشتی، دوومیدانی، شنا و هندبال است و سالن شهدای صادقیه در منطقه کشتارگاه قم به فعالیت‌ رشته‌های زیر مجموعه آقایان و بانوان این هیأت ورزشی اختصاص دارد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول