اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

فروش آثار ۹۹ هنرمند در «مهرسان»/ ۱۰ روز تا پایان مسابقه «شایعه و کرونا»

۱۰ روز تا پایان مهلت شرکت در مسابقه کارتون و طرح‌های گرافیکی با موضوع «شایعه و کرونا» زمان باقی مانده است.

فروش آثار ۹۹ هنرمند در «مهرسان»/ ۱۰ روز تا پایان مسابقه «شایعه و کرونا»

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نمایشگاه سالانه گالری مهرسان با نام «٩٩ در ٩٩» شامل ١٩٩ اثر از ٩٩ هنرمند معاصر ایران از جمله عبدى اسبقى، هانیبال الخاص، رضا افسرى، رضا بانگیز، محمدعلى بنى‌اسدى، ساغر پزشکیان، آنه محمد تاتارى، صادق تبریزى، حمید جبلى، مهدى حسینى، رضا خدادادى، احمد خلیلى فرد، کامبیز درمبخش، پرویز روزبه، بهزاد شیشه‌گران، نجوا عرفانى، کیوان عسگرى، یعقوب عمامه پیچ، منصور قندریز، آربى کشیشیان، پرویز کلانترى، مهرداد محب على، شهلا محجوبى، مهنوش مشیرى، منوچهر معتبر، فرشید ملکى، مانلى منوچهرى، کیوان مهجور، على ندایى، جواد نوبهار، منوچهر نیازى، رضا هدایت و... است.

«٩٩ در ٩٩» آثارى با ابعاد کوچک را شامل می‌شود و از ٢٧ تیر آغاز شده و تا ٢٧ مرداد ٩٩ ادامه خواهد داشت.

بزرگترین ضلع هر کدام از آثار ارائه شده ۵۰ سانتى متر در نظر گرفته شده و قیمت آثار از  ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان ارزشگذارى شده است.

 

 

ورود عموم به پردیس فرهنگی هنری مهرسان واقع در میدان انقلاب، کارگرشمالی، بالاتر از فرصت براى بازدید از این رویداد از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ آزاد است.

به گزارش فارس، این اطلاع‌رسانی در حالی یک هفته بعد از گشایش نمایشگاه از سوی روابط عمومی گالری مهرسان انجام شده است که این گالری، برای افتتاحیه خبری منتشر نکرده بود. این شیوه اطلاع‌رسانی دور از انصاف و شفافیت است، چون فرصت خرید یکسان برای همه افراد فراهم نمی‌شود و آثار برتر توسط خریداران آشنا خریداری می‌شود و آثاری که بازار یا طرفدار ندارند، برای فروش به عموم اطلاع‌رسانی می‌شود!

 

 

* ۱۰ روز تا پایان شرکت در مسابقه «شایعه و کرونا»

۱۰ روز تا پایان مهلت شرکت در مسابقه کارتون و طرح‌های گرافیکی با موضوع «شایعه و کرونا» زمان باقی مانده است.

این مسابقه به همت انجمن خانواده پایدار ایرانی و با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با هدف «ارتقاء آگاهی زنان و خانواده‌ها در رابطه با اثرات شایعه در زمان بروز بحران‌ها»به دبیری علیرضا لشگری در حال برگزاری است.

هنرمندان تا ۱۵ مرداد ماه مهلت دارند آثار خود را برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رقابت به تارنمای www.isfngo.ir  مراجعه کنند.

به نفرات اول تا سوم علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، جوایز ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومانی اهدا می‌شود. دو اثر برتر مردمی هم هر کدام یک میلیون تومان جایزه می‌گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول