اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بهره‌مندی 5 هزار دانش‌آموز از طرح نشاط معنوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بهره‌مندی 5 هزار دانش‌آموز از طرح نشاط معنوی در زنجان خبر داد.

بهره‌مندی 5 هزار دانش‌آموز از طرح نشاط معنوی

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب تغییر ماهیت اجرای برنامه توسط اوقاف شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح‌های اوقاف در طول سال اجرای طرح نشاط معنوی است که امسال به صورت مجازی اجرا می‌شود، افزود: این برنامه هم همچون سایر برنامه‌ها از حالت حضوری به صورت مجازی درآمده است و از بستر شبکه‌های اجتماعی برای جذب مخاطبان و تقویت بعد معنوی جامعه استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی امسال از طریق ۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این طرح از تاریخ ۲۱ تیرماه آغاز شده و تا ۲۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

کرمی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی ویژه تابستان از طریق کانال‌های ایجاد شده توسط امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور مبلغان اعزامی اجرا می‌شود، افزود: در کانال‌های مورد اشاره سخنرانی‌های کوتاه کاربردی، برگزاری مسابقات مختلف از جمله روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اذان، قرائت تقلیدی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی و مشاوره مجازی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه در اجرای طرح نشاط معنوی از حضور پنج مبلغ بهره گرفته خواهد شد، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که 5 هزار دانش‌آموز از این طرح بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تعامل و مشارکت با نهادهای فرهنگی همسو برای پرهیز از موازی کاری در انجام امور فرهنگی و ترویج معارف اسلامی و غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان از مهمترین اهداف این طرح است.

کرمی گفت: ترویج معارف اسلامی و غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، و ارائه آموزش‌های نوین در مباحث اسلامی از دیگر اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول