اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دهاقان از نبود فرماندار متضرر می‌شود

امام جمعه دهاقان گفت: دهاقان از نبود فرماندار متضرر می‌شود، چون اکنون که زمان بودجه‌بندی، تملک دارایی و تخصیص بودجه‌ها است، دهاقان به فرماندار نیاز دارد.

دهاقان از نبود فرماندار متضرر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به ۵ مرداد ۱۳۵۸ سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب، اظهار داشت: نماز جمعه نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی ایفا کرده است.

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که تقویت مواضع امام و رهبری و جبهه‌ها، جلوگیری از انحرافات، امر به معروف و نهی از منکر بخشی از محاسن نماز جمعه بوده است، افزود: بعضی موارد در نماز جمعه تذکر داده می‌شود، تا کاری نیاز به گفتن در خطبه‌ها نباشد آن را نمی‌گوییم، ولی بعضی مواقع چاره‌ای جز تذکر در خطبه‌های نماز جمعه وجود ندارد.

وی با ابراز تأسف از حادثه تلخ تصادف هفته گذشته در دهاقان که ‌منجر به فوت یک جوان ۱۷ ساله شد، گفت: با بررسی که با همکاری پلیس راهور و شهرداری دهاقان انجام شد، قرار بر این شد که معضل عبور و مرور کامیون‌های سنگین تا حدودی حل شود.

رضوانی با بیان این‌که تردد از مسیرهای دیگر و تعریض خیابان معلم یک مُسکن است، بیان کرد: راه حل اصلی این مشکل، ساخت کمربندی در دهاقان است‌، جان مردم بسیار اهمیت دارد‌، باید کمربندی مناسب و استاندارد برای دهاقان مدنظر باشد.

امام جمعه دهاقان با اشاره به مطالبه مردم برای انتخاب هرچه زودتر فرماندار برای شهرستان دهاقان عنوان کرد: استاندار اصفهان، همان‌طور که وعده داده‌ است، هرچه زودتر برای انتخاب فرماندار دهاقان اقدام کند، دهاقان از نبود فرماندار متضرر می‌شود، چرا که اکنون که زمان بودجه‌بندی، تملک دارایی و تخصیص بودجه‌ها است،دهاقان به فرماندار نیاز دارد.

وی با اشاره به عدم حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در میان مردم دهاقان تصریح کرد: چرا در زمانی که در شهرستان فرماندار نداریم، ایشان در شهرستان دهاقان حضور پیدا نکردند.

رضوانی با اشاره به حضور چند معاون وزیر و حضور نوبخت معاون رئیس جمهور در شهرضا خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر دهاقان قصد مذاکره با معاون رئیس جمهور را داشته‌اند، ولی حضور ایشان در شهرضا اطلاع‌رسانی نشده بود.

امام جمعه دهاقان خاطرنشان کرد: مردم نیاز دارند تا نماینده در میان آن‌ها حضور پیدا کند و نباید به مردمی که همه وجود خود را صرف انقلاب کرده‌اند، بی‌توجهی شود.

وی با اشاره به خواسته جدی اداره برق از مردم  مبنی بر صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: احتمال این وجود دارد ‌که با گرم شدن هوا خاموشی‌های مطلق به شهرستان دهاقان داده شود، بنابراین مردم در صرفه‌جویی برق دقت کنند.

رضوانی از آغاز مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه خبر داد و افزود: این کمک‌ها در 3 مرحله عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر توزیع می‌شود.

انتهای پیام /۶۳۱۰۱/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول