اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بی نظارتی در بازار ارز و گرانی‌های افسارگسیخته

امام‌جمعه املش با اشاره به بی نظارتی در بازار ارز و گرانی‌های افسارگسیخته کالا و تحت تأثیر قرار دادن معیشت مردم گفت: هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید با وحدت و همگرایی بیشتر بتوانند با کاهش تورم فضای بازار را تعدیل کنند.

بی نظارتی در بازار ارز و گرانی‌های افسارگسیخته

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در آئین خطبه‌های نماز جمعه این هفته املش در مصلای امام خمینی (ره)، استفاده از فضاهای مجازی را به‌عنوان ابزاری از سوی دشمنان علیه اسلام و جبهه مقاومت خواند و اظهار کرد: آرایش سایبری رسانه‌های معاند پس از اعلام خبر حکم اعدام سه محکوم در دیوان عالی کشور و پر شدن فضای مجازی از هشتک‌های اعدام نکنید از برنامه‌های دشمنان انقلاب است که متأسفانه برخی از از روی ناآگاهی آن را منتشر می‌کنند.

وی با اشاره به بی نظارتی در بازار ارز و گرانی‌های افسارگسیخته کالا و تحت تأثیر قرار دادن معیشت مردم گفت: از مجلس جوان و انقلابی انتظار می‌رود که اولویت اصلی خود را حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قرار دهند و هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید با وحدت و همگرایی بیشتر بتوانند با کاهش تورم فضای بازار را تعدیل کنند.

امام جمعه املش با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور افزود: به تعبیر رهبر معظم نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و ائمه جمعه فرماندهان این قرارگاه هستند که خط و مشی فرهنگی یک شهرستان نیز در گرو تصمیمات این قرارگاه است.

خطیب جمعه املش با اشاره به اینکه ائمه جمعه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند، تصریح کرد: ائمه جمعه رئیس شورای فرهنگ عمومی، رئیس شورای زکات و رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر است که تازگی اجرای طرح مواسات برای کمک به آسیب دیدگان کرونا به ائمه جمعه سپرده‌شده است.

وی حل مشکلات آب و برق را از مطالبات مردم املش خواند و گفت: اتمام پروژه احداث کمربندی شلمان به املش به‌عنوان یکی از آرزوهای ۴۰ ساله مردم املش از دیگر مطالبات شهروندان املشی است.

رنجبر با گرامیداشت ماه ذی‌الحجه بیان کرد: عرفه روز بسیار مهمی است که در این ماه قرار دارد و استفاده از ساعات معنوی و اعمال این روز برای همه سفارش شده است.

وی با بیان اینکه خواندن دعای عرفه یکی از اعمال روز عرفه است، افزود: در دعای عرفه به شناخت پروردگار و آشنایی با صفات بزرگ او اعتراف می‌کنیم.

امام‌جمعه املش با اشاره به عید قربان به‌عنوان یکی از عیدهای بزرگ مسلمانان جهان اسلام گفت: عید قربان اساسی‌ترین ستون ولایت و امامت است باید از فرصت‌های این ماه برای نزدیک‌تر شدن به خدا استفاده کنیم.

به گزارش فارس در مراسم امروز نماز جمعه املش، بیش از ۱۰۰ نفر از کسانی که در طول سال با ستاد نماز جمعه این شهرستان همکاری داشتند تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول