اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

صدور مجوز دفع آفت گراز وحشی به شکارچیان در رابر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: اهم مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان رابری آفت گراز وحشی است که در این راستا مجوز دفع آفات به شکارچیانی که سابقه تخلف ندارند داده می‌شود که تا حدودی از مشکلات مردم خصوصا روستائیان کاسته شود.

صدور مجوز دفع آفت گراز وحشی به شکارچیان در رابر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه رابر عصر امروز در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان رابر در حوزه محیط زیست درخواست ایجاد خَبری دیگر در شهرستان رابر را داشت.

امام جمعه رابر عنوان داشت: سه نقطه در شهرستان رابر داریم که امکان تبدیل به یک منطقه حفاظت‌شده پیرامون محیط زیست را دارند و نیازمند همت مسئولان برای ایجاد شمه‌ای از خَبر هستیم.

شاکری مدیرکل محیط زیست استان کرمان اظهار کرد: امروز در راستای تکریم ارباب رجوع و سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در سال جهش تولید دیداری با مردم شریف رابر داشتیم که به‌صورت رو در رو در جریان مسائل و مشکلات موجود منطقه قرار گرفتیم و تلاش‌مان بر این است که در راستای رفع هرچه سریع‌تر این مشکلات گام برداریم.

وی تصریح کرد: مردم نجیب رابر مردمی قانع هستند که زحمات زیادی را برای نظام جمهوری اسلامی کشیدند که الگوی آنها سردار سلیمانی است و تشییع باشکوه این بزرگمرد آسمانی نشان داد حاج قاسم علاوه بر اینکه در دوران زندگی فتح‌الفتوح بود، با اعمالش فتح‌القلوب نیز کرده که از اقصی نقاط جهان اسلام به این مراسم آمدند.

وی در ادامه سخنانش اهم مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان رابری را آفت گراز وحشی عنوان کرد و گفت: در این راستا مجوز دفع آفات به شکارچیانی که سابقه تخلف ندارند داده می‌شود که تا حدودی از مشکلات مردم خصوصا روستائیان کاسته شود.

 شاکری همچنین از طرح صدور پروانه دفع  برای اقلیت‌های مذهبی سراسر کشور را در شهرستان رابر به‌عنوان پایلوت شکار گراز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول