اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توسعه ورزش بانوان از اولویت‌های مهم ورزش هرمزگان است

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان گفت: توسعه ورزش بانوان از اولویت‌های مهم ورزش هرمزگان است و توجه به ورزش بانوان سبب رشد و پویایی جامعه می‌شود.

توسعه ورزش بانوان از اولویت‌های مهم ورزش هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری در جلسه تخصصی کارگروه ورزش بانوان استان اظهار داشت: توسعه ورزش بانوان در هرمزگان یکی از برنامه‌های مهمی است که با ارائه ایده‌ها و نظرات و برنامه‌های ورزش بانوان رشد و توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه می‌بایست از ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشکاران، مربیان، داوران، اساتید و نخبگان ورزشی استان در جهت پیشرفت و توسعه ورزش بانوان بهره بگیریم، افزود: با هم‌فکری و برنامه‌ریزی‌های اعضای کارگروه می‌توان ورزش را در حوزه‌های همگانی، قهرمانی، بازی‌های بومی و محلی و روستایی، استعدادیابی و آموزش را در سطح استان توسعه و گسترش دهیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان تصریح کرد: با تشکیل این کارگروه  قطعأ در مسیری حرکت خواهیم کرد که حاصل تفکر اساتید، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و نخبگان ورزش به‌عنوان برنامه‌ریز ورزش سرلوحه کار قرار خواهد گرفت و با تصمیمات تأثیرگذار در حوزه ورزش بانوان خواهیم توانست رشد و توسعه در این حوزه را شکوفاتر کنیم.

 امیاری با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان در سطح شهرستان‌ها و روستاها داریم یادآور شد: با تعامل و همکاری همه اعضا، نیازمندی‌های موجود در سطح ورزش بانوان استان ارزیابی و آسیب‌شناسی شود تا این نیازها در فرصت لازم شناسایی و رفع شود.

وی عنوان داشت: برای ارتقای سطح ورزش بانوان هرمزگان باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ادارات و نهادهای دولتی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزش و پرورش و دیگر ادارات استفاده کنیم.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان ساخت: با توجه به حضور بانوان ورزشکار هرمزگانی در تیم‌های ملی، در این استان استعدادها و ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در رشته‌های فعال در آینده شاهد حضور بیشتر بانوان قهرمان هرمزگانی در رده‌های ملی و بین‌المللی و تیم‌های ملی باشیم.

به گزارش فارس، اولین جلسه تخصصی کارگروه ورزش بانوان استان هرمزگان به ریاست محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، معاونین اداره کل و سایر اعضا در محل سالن جلسات این دستگاه برگزار شد و سایر اعضا نیز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه استعدادیابی، آموزش و توسعه ورزش بانوان در سطح استان بیان کردند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول