اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکل آب در بخش غیزانیه روز به روز بحرانی‌تر می‌شود

عضو شورای روستای عوده با بیان اینکه از وعده‌های غیرعملی مسؤولان نگران هستم، گفت: اغلب روستاهای بخش غیزانیه همچنان با مشکل جدی آب مواجه هستند و روز به روز اوضاع بحرانی‌تر می‌شود.

مشکل آب در بخش غیزانیه روز به روز بحرانی‌تر می‌شود

حمزه مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به وضعیت آبرسانی در روستاهای بخش غیزانیه اظهار کرد: اغلب روستاهای بخش غیزانیه همچنان با مشکل جدی آب مواجه هستند و روز به روز اوضاع بحرانی‌تر می‌شود.

وی افزود: در روستاهای طویله بزرگ، طویله یباره، طویله کواکب و سید جعفر، عین مجیبل، بتره ساختمان، حلوه جامع، مسلمیه، ابو یرو، شمه، عویفی، یربیعه، کریدی، سید یوسف، سلمانه، عین الزمان حمیره و یحیشه و منیثر و.... به طور کل آب لوله‌کشی ندارند و روستاهای مانند سجیرات، طویله کوچک هفته‌ای یکبار آب وصل می‌شود که آمار این روستاها هم کم نیست.

عضو شورای روستای عوده گفت: معاون آبفای وزیر نیرو نیز گفته بود طرح آبرسانی به 85 روستای غیزانیه در سه فاز تعریف شده که تکمیل این سه فاز و بهره‌برداری از آن تا نیمه شهریور امسال انجام می‌شود.

مقدم بیان کرد: فاز اول پروژه آبرسانی بخش غیزانیه(شیبان-صفیره) به طول 24  کیلومتر پس از 4 سال به بهره‌برداری رسید اما 14 کیلومتر این پروژه در فاز دوم(صفیره-نزهه) در بلاتکلیفی باقی مانده است و عملیات اجرایی این فاز به کندی پیش می‌رود و گاهی تعطیل می‌شود.

وی افزود: فاز سوم پروژه آبرسانی بخش غیزانیه ( نزهه- تا انتهای مسیر زرگان معمر) تاکنون عملا هیچ اقدامی برای آن صورت نگرفته است که با توجه به شرایط پروژه و مسائل مربوط به زیرساخت‌های شبکه قدیم آب قطعاً تا پایان امسال بلکه تا سال آینده بخش غیزانیه به آب پایدار نخواهد رسید.

مقدم با بیان اینکه مشکل آب شرب همچنان از مسائل حاد اهالی بخش غیزانیه است، عنوان کرد: بنده از وعده‌های غیر عملی مسؤولان نگران هستم و چنانچه مشکل آبرسانی بخش غیزانیه تا پایان شهریور ماه امسال برطرف نشود مسؤولان با چه رویی می‌خواهند مردم‌ را متقاعد کنند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول