اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف و معدوم سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در منطقه ثامن مشهد

رییس مرکز بهداشت منطقه ثامن مشهد گفت: در بازرسی های انجام شده در منطقه ثامن، سه تن مواد غذایی و بهداشتی فاقد صلاحیت مصرف کشف و از رده مصرف انسانی خارج شد.

کشف و معدوم سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در منطقه ثامن مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا حسین زاده خاطرنشان کرد : در خصوص تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی پس از بازگشایی و تعطیلی های مرتبط با کرونا که سبب منقضی شدن تاریخ مصرف برخی از موادغذایی و یا فساد آنها در مراکز تهیه توزیع موادغذایی شده بود در بازرسی های بهداشتی انجام شده توسط پرسنل سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ثامن سه تن موادغذایی و بهداشتی فاقد صلاحیت مصرف کشف و با اخذ مجوز از معاون دادستان و رییس مجتمع قضایی ثامن مشهد با همکاری پرسنل خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن معدوم و از رده مصرف انسانی خارج شد.

رییس مرکز بهداشت منطقه ثامن مشهد خاطرنشان کردند: معدوم سازی این مواد غذایی که سودجویان قصد دستکاری تاریخ مصرف و فروش مجدد آنها در بازار را داشتند سبب پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری های گوارشی و غیره در جامعه می شود.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول