اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

لزوم وحدت مسلمانان برای خنثی کردن توطئه‌ آمریکایی ـ صهیونیستی

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به ضرورت هوشیاری بیشتر در مقابل توطئه‌های اخیر آمریکایی- صهیونیستی تأکید و امت اسلام و همه آزادگان جهان را به وحدت بیشتر برای مقابله این توطئه‌ها فرا خواند.

لزوم وحدت مسلمانان برای خنثی کردن توطئه‌ آمریکایی ـ صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به صورت تلفنی با شیخ مهدی الصمیدعی، مفتی و رئیس دارالافتای اهل سنت و جماعت عراق گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام شهریاری در این گفتگو  ضمن آرزوی سلامتی برای شیخ الصمیدعی، از مواضع ایشان در قبال جمهوری اسلامی ایران و اقدامات وی در زمینه وحدت امت اسلامی  قدردانی کرد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: ما امروز در برهه خطرناکی قرار داریم که بیش از هر زمانی  ضرورت همبستگی و وحدت بیشتر بین امت اسلام را می‌طلبد.

وی همچنین بر ضرورت هوشیاری بیشتر در مقابل توطئه‌های اخیر آمریکایی- صهیونیستی تأکید و امت اسلام و همه آزادگان جهان را به وحدت بیشتر برای مقابله این توطئه‌ها فرا خواند.

شیخ مهدی الصمیدعی هم در این گفتگو با اشاره به فعالیت دار الافتای اهل سنت و جماعت عراق، در زمینه وحدت بین احزاب و گروه‌های عراقی برای انجام هر اقدامی در زمینه پروژه های اسلامی و مقاومت، اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به رفع بسیاری از فتنه‌های موجود در عراق از جمله فتنه‌های طائفی، فتنه داعش و ...از تعامل خوب ایران با اهل سنت دنیا و عراق و تلاش های این کشور در مبارزه با داعش قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول