اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تکمیل نقاهتگاه فردیس با هزینه ای بیش از ۴ میلیارد تومان

فرماندار فردیس با بیان اینکه نقاهتگاه فردیس تا حدود 200 تخت خواب ظرفیت خدمات رسانی دارد، گفت: نقاهتگاه کرونایی فردیس با صرف هزینه ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار راه اندازی شد.

تکمیل نقاهتگاه فردیس با هزینه ای بیش از ۴ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، در حاشیه مراسم افتتاح نقاهتگاه شهید تهرانی مقدم، گفت: این نقاهتگاه با دارا بودن ۱۰۰ تخت بیمارستانی و امکانات لازم، بهترین نقاهتگاه در استان و کشور است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، شورا وشهرداری فردیس و سایر دستگاه های ذیربط در ستاد کرونا شهرستان تکمیل و تجهیز شد.‌

وی با بیان اینکه نقاهتگاه تهرانی مقدم فردیس ظرفیت افزایش به ۲۰۰ تخت بیمارستانی را دارد؛ افزود: ۶ میلیارد تومان اعتبار توسط شورای اسلامی شهر فردیس برای مقابله با کرونا مصوب شد که تا کنون برای نقاهتگاه، ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد است.

فرماندار فردیس گفت: مابقی اعتبار صرف  تجهیز بیمارستان صحرایی و افزایش تخت نقاهتگاه کرونایی خواهد شد.

وی در خصوص اوضاع شیوع  کرونا در فردیس گفت: همچون سراسر کشور با موج دوم کرونا در در البرز و فردیس مواجهیم. اما فردیس با توجه به تراکم بالای جمعیت در مساحت کم، شرلیط خاص و حساسیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول