اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حقوق اردیبهشت و خردادماه نیروهای آبفا به زودی پرداخت می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: حقوق فروردین ماه پرسنل پرداخت شده و اردیبهشت و خرداد از محل تبصره ۶ آب و فاضلاب روستایی پرداخت می‌شود.

حقوق اردیبهشت و خردادماه نیروهای آبفا به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدتی است تعدادی از کارکنان شرکت آبفای روستایی چهارمحال و بختیاری با ارسال گزارشات متعددی برای این رسانه مدعی شدند حقوق‌شان در ماه‌های گذشته پرداخت نشده است؛ خبرگزاری فارس این موضوع را مدیرعامل شرکت آبفار پیگیری کرده است.

سهراب بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص پرداخت دیون نیروها و آبداران گفت: حقوق فروردین ماه پرسنل پرداخت شده و اردیبهشت و خرداد از محل تبصره ۶ آب و فاضلاب روستایی به زودی پرداخت می‌شود و حقوق تیر، ماه آینده پرداخت می‌شود حدود یک میلیارد تومان از اسناد پرداخت شده که برای پرداخت تمام دیون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این شرکت هم توضیحاتی داد و افزود: تاکنون برای تامین آب شرب 23 مجتمع آب معرفی کردیم که به صورت پراکنده در شهرستان‌های دهگانه هستند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد مجتمع شامل ۲۱۱ روستا با جمعیت ۱۱۹ هزار و ۱۰۲ نفر طول خط انتقال در این مجتمع‌ها ۵۶۱ کیلومتر است، شبکه توزیع ۶۸۰ کیلومتر، قرار بر ساخت ۳۶ هزار متر مربع مخزن بوده و مقدار پمپاژ بر ثانیه ۸۰۹ متر بر ثانیه است.

وی ادامه داد: منابع تامین آب شامل ۱۲ حلقه چاه، ۱۹ باب چشمه کل شبکه انشعابات پروژه‌ها ۲۸ هزار و ۴۸ کیلومتر انشعاب است.

بهرامی با بیان اینکه تعدادی از این پروژه در سال ۹۸ افتتاح شده است خاطرنشان کرد: ۱۱ پروژه دیگر باقی مانده ۱۴ مورد افتتاح شده و از ۱۱ پروژه حدود هشت پروژه قرار بر اتمام تا پایان سال مالی بوده که ۳ پروژه دیگر برای سنوات آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: از مهمترین پروژه‌ها می‌توان به تامین آب روستاهای منطقه خانمیرزا اشاره کرد که شامل ۳۴ روستا می‌باشد و جمعیتی معادل ۴۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

ا‌نتها‌ی پیام/۶۸۰۳۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول