اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برنامه راهبردی ورزش فارس در حال تدوین است/ توجه خاص به ورزش بانوان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه برنامه راهبردی ورزش فارس در حال تهیه و تدوین است، گفت: این برنامه پس از آماده شدن به هیئت‌های ورزشی ابلاغ می‌شود و تمامی برنامه‌های ورزش فارس بر اساس آن پیش می‌رود.

برنامه راهبردی ورزش فارس در حال  تدوین است/  توجه خاص به ورزش بانوان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس، عباس حاجی‌زاده در دیدار با هیئت‌رئیسه هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی فارس، با اشاره به اینکه برنامه راهبردی ورزش فارس در حال تهیه و تدوین است، گفت: این برنامه پس از آماده شدن به هیئت‌های ورزشی ابلاغ می‌شود و تمامی برنامه‌های ورزش فارس بر اساس آن پیش می‌رود.

وی افزود: شفافیت در همه امور به‌خصوص در زمینه مالی و قانون مداری باید سرلوحه تمامی هیئت‌های ورزشی استان باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: عملکرد تمامی هیئت‌های ورزشی فارس با دقت ارزیابی می‌شود و هر هیئت بسته به تعداد ملی پوشان، مدال‌آوری و فعالیت خود اعتبار دریافت می‌کند و تقسیم اعتبار به هر هیئت متفاوت خواهد بود.

حاجی‌زاده گفت: در تمامی رشته‌ها هم نگاه ویژه به بعد قهرمانی خواهیم داشت و هم به بعد همگانی به‌عنوان پایه و اساس قهرمانی و مدال‌آوری نگاه خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس توجه خاص به ورزش بانوان را از دیگر اولویت‌های پیش روی ورزش فارس عنوان کرد.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت و تجارب پیشکسوتان در هیئت‌های مختلف شد.

وجود سبک‌های زیرزمینی غیرمجاز به اسم ورزش‌های رزمی

 رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی فارس نیز در این دیدار با اشاره به وجود نزدیک به ۸ هزار ورزشکار سازمان‌یافته این هیئت گفت: در استان ۲۲ هیئت فعال و ۴۵ سبک دارای مجوز فعال داریم که در سال‌های گذشته افتخارات زیادی توسط ورزشکاران فارسی کسب‌شده است و همواره فارس سهم خوبی در افتخارات برون‌مرزی دارد.

محمدرضا اوجی افزود: در هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی فارس نیز شفافیت مالی از روز اول در دستور کار بوده و این هیئت همواره در این بعد شاخص عمل کرده است.

وی با اشاره به وجود سبک‌های زیرزمینی غیرمجاز که به اسم ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنند، از خانواده‌ها خواست فریب این سبک‌ها را نخورند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول