اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تصویب طرح‌های پایدار در حوزه اقتصاد و معیشت طی یک‌ماه آینده

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به ورود مجلس به مسائل اقتصادی و معیشتی گفت: با بررسی و تصویب طرح‌های پایدار در حوزه اقتصاد و معیشت ظرف یک‌ماه آینده، خبرهای خوشی به گوش مردم خواهد رسید.

تصویب طرح‌های پایدار در حوزه اقتصاد و معیشت طی یک‌ماه آینده

علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در  مازندران درباره تصمیم مجلس در شرایط فعلی اقتصادی افزود: حمایت از توان اقتصادی مردم در شرایط نابسامان کنونی و التهابات غیرطبیعی جانب‌داری از مردم به‌ویژه قشرهای آسیب‌پذیر است.

وی با اشاره به ورود مجلس به مسائل اقتصادی و معیشتی خاطرنشان کرد: با بررسی و تصویب طرح‌های پایدار در حوزه اقتصاد و معیشت ظرف یک‌ماه  آینده، خبرهای خوشی  به گوش مردم خواهد رسید.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر ضرورت همراهی دولت با مجلس در ساماندهی اوضاع اقتصادی افزود: دولت در اجرای بهینه طرح‌های مصوب مجلس باید تمام ظرفیت‌های شناخته شده داخلی را پای کار بیاورد.

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای در کشور گفت: با استفاده از منابع موجود و مزیت‌های پایدار کشور اتفاقات خوبی می‌تواند در عرصه اقتصادی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: بسیاری از منابع و امکانات موجود کشور به‌دلیل مدیریت ناصحیح و غیرعلمی هرز می‌رود، همچنین ظرفیت‌سازی برای تقویت اقتصاد داخلی لازم بوده و فعال‌سازی پیشران‌های اقتصاد ملی در حوزه‌های مسکن و بازار سرمایه شتاب‌دهنده قوام اقتصاد کشور است.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم رویکرد مجلس در گشودن قفل‌های عرصه اقتصادی و معیشتی را امید بخش و سازنده خواند و یادآورشد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشراف به محدودیت‌ها و ظرفیت‌های کشور طرح‌های عملیاتی و پایدار را برای گشایش اوضاع اقتصادی به تصویب می‌رسانند.

کریمی فیروزجایی همفکری نمایندگان مجلس با نخبگان و کارشناسان باتجربه و نیز مدیران اجرایی کشور را در این مرحله سودمند دانست وافزود: مجلس در سایه تعامل و هم‌گرایی با مجموعه مدیریت اجرایی کشور طرح‌های عملیاتی و پایدار را در حوزه‌های گوناگون مصوب خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول