اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انتظار «کوپن» برای پایان ۲۰ سال تامین آب از یک حلقه چاه

حدود ۲۰ سال است که منبع تأمین آب آشامیدنی کوپن از یک حلقه چاه در دشت بچه بازار تامین می‌شود که آب به‌وسیله پمپ از این چاه به دو مخزن آب منتقل و آب شهر کوپن رو تأمین می‌سازد.

انتظار «کوپن» برای پایان ۲۰ سال تامین آب از یک حلقه چاه

سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس؛ رستم| کوپن مرکز بخش سورنا یکی از نقاط پویای شهرستان رستم که به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد به‌صورت مداوم درحال‌توسعه است.

هم‌زمان با توسعه شهری مردمان بیشتری از اطراف به این شهر مهاجرت می‌کنند و توسعه فضای مسکونی در این شهر با افزایش چشمگیری روبه‌رو است.

حدود ۲۰ سال است که منبع تأمین آب آشامیدنی این شهر از یک حلقه چاه در دشت بچه بازار تأمین می‌شود که آب به‌وسیله پمپ از این چاه به دو مخزن آب منتقل و آب شهر کوپن رو تأمین می‌سازد.

درحالی‌که از ۲۰ سال پیش تاکنون طبق آمارگیری‌های مرکز آمار جمعیت شهر کوپن رو به گسترش است ولی سیستم تامین آب این شهر همان سیستم ۲۰ سال پیش است.

عدم توسعه زیرساخت‌ها در بحث آب شرب موجب پایین آمدن کیفیت آب و افت فشار آب در این شهر شده است، امید است با توجه به موارد گفته شده و برخورداری این شهر از یک حلقه چاه استفاده‌نشده به‌زودی این چاه وارد چرخه‌ آبرسانی به همشهریان شود تا بدین‌وسیله مشکلات آب آشامیدنی شهر تا چند سال آینده مرتفع شود.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول