به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در دیدار با محمد اخلاقی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اهمیت اطلاعرسانی گسترده خدمات و تقویت ارتباط با مشتریان، بر لزوم گسترش و توسعه خدمات الکترونیک در این دستگاه با توجه به جمعیت بالای تحت پوشش و خدمت گیرنده از آن تأکید کرد.
وی گفت: گامهای مؤثر سازمان تأمین اجتماعی، همگام با دولت الکترونیک در حوزه توسعه و ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مخاطبان، کمک شایانی به افزایش رضایتمندی مردم کرده است.
در این نشست همچنین، ضمن بحث و تبادلنظر در خصوص مسائل مشترک اداری، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی در راستای اجرای برنامه اصلاح نظام اداری و بهبود خدماترسانی به جامعه هدف، توسط اخلاقی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان ارائه شد.
انتهای پیام/۲۵۶۸/س/