اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انتقاد فرماندار پلدختر از وضعیت فضای مجازی در این شهرستان

فرماندار پلدختر گفت: اکنون در فضای مجازی مسائل غیر اخلاقی و دامن زدن به تهمت و افترا به دیگران توسط برخی افراد رواج پیدا کرده که زیبنده فرهنگ متمدن این شهرستان به عنوان هویزه ثانی نیست.

انتقاد فرماندار پلدختر از وضعیت فضای مجازی در این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حسن رضاییان روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار داشت: متولیان فرهنگی در شهرستان پلدختر حریت داشته و برای تحقق و ارتقاء فرهنگ وقت بگذارند نه اینکه تنها  شعار بدهند و جایگاهی را اشغال کنند که خروجی نداشته باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود مسائل اعتقادی و ارزشی و مولفه‌های اثرگذار نظام مانند عفاف و حجاب در تمام ابعاد زیبا و ارزشی آن در قالب فرهنگ ترویج داده شود.

 فرماندار پلدختر گفت: اکنون در فضای مجازی مسائل غیر اخلاقی و دامن زدن به تهمت و افترا به دیگران توسط برخی افراد رواج پیدا کرده که زیبنده فرهنگ متمدن این شهرستان به عنوان هویزه ثانی نیست.

وی افزود: یک سری افراد خطاکار که به ارزش‌های نظام متعهد نیستند و به پیروی از خواسته‌های نفسانی در فضای مجازی اقدام به افترا و تهمت زدن به دیگران می‌کنند،که این امر باعث تاسف و به دور از دینداری و انسانیت است.

 رضاییان یادآور شد: هر کس امروز در منزل خود کانالی برای دامن زدن به فحاشی و تهمت زدن به دیگران ایجاد کرده که این به دور از فرهنگ غنی شهرستان است.

 وی عنوان کرد: این گونه اقدامات از انسانیت فضل، سخاوت ،حریت و مردانگی به دور است و با ارزش‌ها و ادای دین به شهدا منافات دارد.

فرماندار پلدختر گفت: فضای مجازی در هر جامعه، کشور و دولتی باید پای بند قانون، ارزش‌های اخلاقی و انسانی باشد، که ایجاد افترا و تهمت به دیگران در این فضا منع قانونی دارد.

 وی افزود: قومیت گرایی دیگر پوسیده شده و نباید افراد با سوء استفاده از این موضوع به دیگران اهانت کنند بلکه هر فرد می‌تواند با رعایت اخلاق و پای بندی به اصول فرهنگی و ارزش‌های اعتقادی در جامعه در ارتقای این ارزش‌ها، موثر واقع شود.

 رضاییان یادآور شد: لرها همواره دارای مردانگی و حریت هستند، اما متاسفانه برخی افراد آنقدر انحطاط دارند که دیدگاه و تفکر آنها از حیوان پست تراست که فحش و به کار بردن الفاظ رکیک و بی معنا از ارزش‌ها و دینداری به دور است.

وی افزود: اینگونه رفتارها موجب مکدر شدن من به شخصه نمی‌شود اما جای تاسف است برای برخی افراد که به واسطه نفس خود به دور از ارزش‌های اخلاقی به دنبال اهداف شوم و شیطانی خود هستند.

فرماندار پلدختر گفت: بددهنی و کج فهمی، اهانت و تهمت و افترا به دیگران در فضای مجازی از فرهنگ غنی مردم شهرستان به دور است و همه باید متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا در مسیر تعالی و ارتقاء فرهنگ گام برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول