اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تشکیل کارگروهی ویژه در کمیسیون شوراها برای رسیدگی به وضعیت تشکل‌های صنفی و کانون‌ها

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون مقرر شد با تشکیل کارگروهی ویژه، مسائل مربوط به تشکل‌های صنفی کانون‌ها و خانه‌ها بررسی شده و درباره هر کدام به صورت جداگانه تصمیم‌گیری شود.

تشکیل کارگروهی ویژه در کمیسیون شوراها برای رسیدگی به وضعیت تشکل‌های صنفی و کانون‌ها

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری در تشریج جزئیات نشست صبح امروز (سه‌شنبه 31 تیر) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه طرح الحاق یک تبصره به قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی که در مجلس دهم بررسی شده و شورای نگهبان به آن ایراد گرفته بود با حضور نماینده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا کارگروهی ویژه در کمیسیون شوراها تشکیل شده و مسائل مربوط به تشکل‌های صنفی کانون‌های بازنشستگان و خانه‌های نظیر خانه فرهنگ و هنر را بررسی کند و درباره به هر کدام به صورت جداگانه تصمیم گیری شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهلای مجلس تصریح کرد: در بخش دیگر این جلسه همچنین مصوبه دوره قبلی مجلس مربوط به بررسی صلاحیت‌های کاندیدای انتخابات که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی در همین راستا ادامه داد: به نظر نماینده شورای نگهبان و مرکز پژوهش‌های مجلس این طرح به اندازه کافی پاسخگو نبود و قرار شد کارگروهی تشکیل و طرح مذکور کامل تر شده و تمام مسائل را در برگیرد زیرا طرح نهایی باید زمان بندی ثبت نام و بررسی صلاحیت نمایندگان را در برگیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول