اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تخلیه 20 هزار تن خاک فسفات در اسکله بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به پهلوگیری دومین کشتی حامل خاک فسفات در بندر بوشهر خبر داد و گفت: این کشتی حامل 20 هزار تن خاک فسفات است که پس از تخلیه به انبارهای منطقه ویژه بوشهر انتقال می‌یابد.

تخلیه 20 هزار تن خاک فسفات در اسکله بندر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در جمع خبرنگاران از تخلیه کالاهای اساسی در اسکله بندر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا چهار کشتی به ظرفیت 45 هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت و تخلیه شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری خاک فسفات در اسکله بندر نگین بوشهر خاطرنشان کرد: نخستین کشتی حامل محموله خاک فسفات 9 تیرماه در بندر بوشهر تخلیه و به انبارهای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر انتقال یافت.

وی با بیان اینکه نخستین کشتی حامل خاک فسفات به وزن 15 هزار  500 تن تخلیه شد گفت: این محموله در اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر تخلیه  و توسط کامیون‌ها به منطقه ویژه اقتصادی شماره 2 بوشهر حمل شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به پهلوگیری دومین کشتی حامل خاک فسفات در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این کشتی حامل 20 هزار تن خاک فسفات است که پس از تخلیه به انبارهای منطقه ویژه بوشهر انتقال می‌یابد.

ارجمندزاده از وجود تجهیزات لازم برای تسریع در تخلیه در بندر بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: بندر بوشهر با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب آماده انجام هرگونه خدمات به شناورها و صاحبان کالا می‌باشد.

وی افزود: اکنون در مجموع 35 هزار و 500 تن خاک فسفات با دو کشتی وارد اسکله بندر بوشهر شده که کشتی‌های بعدی بر اساس برنامه زمان‌بندی در اسکله جزیره نگین بوشهر پهلو می‌‌گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول