اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

آغاز جشنواره فیلم مقاومت در چهارمحال و بختیاری

مسؤول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری از آغاز مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

آغاز جشنواره فیلم مقاومت در چهارمحال و بختیاری

مجتبی بیگی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به آغاز شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در چهارمحال و بختیاری، گفت: مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که در بین جشنواره‌های سینمایی از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، امسال همزمان با سراسر کشور در هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره در طول سالیان گذشته در میان هنرمندان، مسؤولان فیلم و سینما در داخل و خارج از کشور به بستری برای نقش آفرینی هنرمندان متعهد و انقلابی بوده است تا بتوانند مددرسان فریاد مظلومان و پا برهنه‌های ستمدیده باشند.

وی ادامه داد: این جشنواره امسال در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار خواهد شد که در بخش مسابقه‌ای جشنواره در رشته‌های فیلم، فیلمنامه (روایت قلم)، نقد، تحلیل و پژوهش و جشنواره برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

بیگی افزود: با توجه به اهمیت جایگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و نیز تلاش چشمگیر و بی نظیر مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، موضوع شهید سلیمانی و مدافعان سلامت از بخش‌های ویژه این جشنواره خواهد بود.

 مسؤول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور جذب، شناسایی، حمایت و هدایت فیلمسازان مستعد و بسیجی، بخش ویژه فیلمسازان بسیجی و نیروهای مسلح نیز در دو مقطع استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: سازمان بسیج هنرمندان استان‌ها متولی انتخاب آثار فیلمسازان بسیجی در بخش استانی می‌باشند که این اقدام، گام ارزشمندی در راستای جذب و شکوفایی استعدادهای فیلمسازان بسیجی استان‌هاست.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول