اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مراکز استانی حوزه هنری باید برندسازی کنند

رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: استان‌ها باید برند هنری و فرهنگی خود را در سطح ملی تعیین و معرفی کنند چرا که این مهم بیانگر توانایی هر استان در حوزه فرهنگ و هنر خواهد بود.

مراکز استانی حوزه هنری باید برندسازی کنند

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: هر استان باید برند هنری و فرهنگی خود را در سطح ملی تعیین و روی آن تلاش و خود را با آن توانایی معرفی کند.

آجرلو با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های ملی هر استان افزود: استان‌ها به‌صورت تخصصی متناسب با توانایی‌های استانی خود فعالیت فرهنگی و هنری کرده و آمادگی خود را در اجرای آن اعلام کنند.

رئیس حوزه هنری استان البرز مطرح کرد: به‌عنوان مثال استان کردستان در دف‌نوازی قدرتمند است و حوزه هنری این استان را با دف‌نوازی‌اش می‌شناسند.

وی ادامه داد: پس هر استان باید برند هنری و فرهنگی خود را در سطح ملی تعیین و روی آن تلاش کند و خود را با آن توانایی معرفی کند.

آجرلو بیان کرد: به این ترتیب هر استان می‌تواند به مرجعی در موضوعات و عرصه‌های گوناگونی فرهنگی و هنری کشور به صورت اختصاصی تبدیل شود.

وی با تأکید بر کشف ظرفیت‌های هر استان در برندسازی خود گفت: هر استان باید برای برندسازی استان خود جذب بودجه داشته باشد و منابع لازم خود را تأمین کند. این کار باید علاوه بر کمک‌هایی باشد که از ستاد مرکزی حوزه هنری می‌گیرد.

آجرلو برای بیان بهتر و واضح‌تر از برندسازی و اهمیت وجود آن برای مراکز استانی حوزه هنری، مباحثی از جمله مفهوم‌شناسی برندینگ، فرآیند برندسازی، دلایل برندسازی، مشتریان و مخاطبان کم‌هزینه و دبیرخانه هنری ایران آینده را بیان کرد و افزود: برندینگ به زبان ساده این است که شما قرار است «ذهنیت» مردم را نسبت به محصول با برندتان به شکل خاصی دربیاورید، خاص شوید و بنا به دلایلی افرادی، خاص یا عام، به سمت شما بیایند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول