اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لیگ نیمه‌کاره فوتبال سمنان را به پایان می‌رسانیم/ برگزاری لیگ فوتبال بانوان استان

رئیس هیأت فوتبال استان سمنان با بیان اینکه لیگ نیمه‌کاره فوتبال سمنان را به پایان می‌رسانیم، گفت: پیگیری برگزاری لیگ فوتبال بانوان استان سمنان از برنامه‌های جدی هیأت فوتبال استان است.

لیگ نیمه‌کاره فوتبال سمنان را به پایان می‌رسانیم/ برگزاری لیگ فوتبال بانوان استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسین زرگر ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان سمنان و انتخابش به‌عنوان رئیس این هیأت، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از رأی قاطع اعضای مجمع قدردانی می‌کنم؛ این رأی چند پیام دارد که مهم‌ترین آن، لزوم دوری از حواشی در فوتبال استان سمنان است. این حواشی پیش از این همه را اذیت کرده بود.

او گفت: امروز همه دوست دارند در قالب این رأی بالا، آرامش، صلح و دوستی در فوتبال استان سمنان برقرار شود.

رئیس هیأت فوتبال استان سمنان ادامه داد: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، تعمیم بازی‌های جوانمردانه و رعایت اخلاق از اهداف هیأت فوتبال استان سمنان خواهد بود و این رأی بالا مسؤولیت ما را سنگین‌تر کرد تا در قبال تعهدی که به اعضای مجمع و فوتبال استان داده‌ایم، تمام توان خود را به کار گیریم.

زرگر افزود: پیام مهم دیگر این انتخاب برای فدراسیون فوتبال بود که بدانند استان سمنان به همگرایی، همدلی و وحدتی رسیده و قرار است بنده به‌عنوان نماینده فوتبال استان پیگیر مطالبات اهالی این ورزش باشم.

او ادامه داد: به تمام مواردی که در طول مدت تبلیغات به اعضای مجمع فوتبال استان سمنان قول داده‌ام، پایبند خواهم بود و ارکان اصلی هیأت استان را بر اساس شایسته‌سالاری و کارنامه عملکردی و علمی چینش خواهیم کرد.

رئیس هیأت فوتبال استان سمنان گفت: هر کس بر اساس جایگاهی که در فوتبال استان سمنان دارد، می‌تواند به هیأت فوتبال استان کمک کند و اولویت نخست ما، برگشت آرامش و احترام به فوتبال استان است.

زرگر اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها بر اساس همین آرامش و احترامی که قرار است شکل گیرد، انجام می‌شود؛ چراکه تنها بر اساس همین ثبات است که می‌توان برنامه‌ریزی مدونی داشت.

او گفت: ارتقای فوتبال در تمام سطوح فوتبالی، فوتسالی و فوتبال ساحلی و در تمام رده‌های مربیان، ورزشکاران و داوران شاغل در لیگ‌های کشور و داخل استان سمنان پیگیری خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان سمنان با اشاره به نگاهی ویژه‌ای که به ورزش مدارس خواهد داشت، گفت: اعتقاد راسخ داریم که ورود به ورزش مدارس می‌تواند به ورزش کل استان کمک کند و نگاه ما در فعالیت‌ها، استانی و پایه خواهد بود و از هیچ کمکی به شهرستان‌ها دریغ نخواهد شد.

زرگر ادامه داد: تقویت ورزش بانوان یکی از اهداف اصلی کار ماست و با عملکرد مثبتی که در این زمینه وجود دارد، می‌توان تا حد لیگ برتر، ورزش بانوان استان سمنان را ارتقا داد.

او گفت: پیگیری برگزاری لیگ فوتبال بانوان استان سمنان از برنامه‌های جدی هیأت فوتبال استان است.

رئیس هیأت فوتبال استان سمنان افزود: یکی از وظایف هیأت فوتبال، برگزاری منظم مسابقات است؛ چیزی که شاید امروز چندان به چشم نمی‌آید و نظم خاصی در آن وجود ندارد.

زرگر گفت: حتماً لیگی را که الآن شرایط نامشخصی دارد، در اولین فرصت برنامه‌ریزی کرده و لیگ نیمه‌کاره را به پایان می‌رسانیم.

او ادامه داد: نگاه ما این است که افراد شایسته و توانمند بدون سهم‌خواهی در رأس کمیته‌ها قرار گیرند و تعامل با رسانه‌ها نیز تقویت می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول