اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مدرسه 6 کلاسه توسط جوان‌ترین خیّر مدرسه‌ساز کشور در شازند ساخته می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: جوان‌ترین خیّر مدرسه‌ساز کشور با ۱۳ سال سن، ساخت یک واحد آموزشگاهی در شازند را تقبل کرد.

مدرسه 6 کلاسه توسط جوان‌ترین خیّر مدرسه‌ساز کشور در شازند ساخته می‌شود

آرش دانش‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا توسط اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی اظهار کرد: در حال حاضر ۶۱ پروژه در قالب ۳۹۹ کلاس درس با زیربنای ۵۲ هزار و ۱۴۱مترمربع  در حال اجراست.

وی تصریح کرد: هم اکنون میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها ۵۰ درصد است که به صورت تمام مردمی یا مشارکتی با دولت در دست اجرا است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان مرکزی افزود: حضور خیرین مدرسه‌ساز در راستای بسته تحولی آجر ب آجر که امسال با تبیین و اطلاع رسانی خوب و مناسب فضاهای مجازی و رسانه ملی و مصوبات شکل گرفته بسیار پر رنگ بود و در همین راستا در روزهای اخیر نیز دو پروژه جدید دیگر به تعهدات خیرین اضافه شد.

 دانش‌نژاد ادامه داد: جوان‌ترین خیر مدرسه‌ساز کشور با ۱۳ سال سن به پویش «آجر به آجر» در ساخت فضای آموزشی پیوست و ۲۵ میلیارد ریال تعهد ساخت یک واحد آموزشگاهی در شازند داد.

به گفته وی امیرعباس علی بخشی خیر نوجوان استان مرکزی ساخت یک واحد آموزشی ۶ کلاسه  با زیر بنای ۷۸۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع را تقبل کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول