اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تامین آب شرب پایدار 1750خانوار روستایی در شهرستان تربت حیدریه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو تربت حیدریه از تامین آب شرب پایدار هزارو 750خانوار روستایی دو بخش کدکن و رخ در این شهرستان خبرداد.

تامین آب شرب پایدار 1750خانوار روستایی در شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی آبفای خراسان رضوی، صادق یوسفی با اشاره به دهگردشی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و بررسی شرایط حوزه آب شرب روستاهای بخش کدکن و بخش رخ اظهار کرد: در پی حضور این افراد در روستاها که منجر به ابلاغ چند مصوبه شد پروژه‌های تامین آب مناطق مواجه با تنش آبی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو تربت حیدریه با اشاره به تامین آب شرب پایدار 1750 خانوار روستایی بیان کرد: این پروژه‌ها را تهیه لوله توسعه شبکه آبرسانی کدکن، اجرای پروژه اصلاح شبکه آبرسانی روستای جوادیه به طول ۲۵۰ متر، آبرسانی به خانه‌های بنیاد مسکن، تجهیز چاه شماره دو مجتمع آبرسانی روستاهای نوری، قجاق، پاگدار، شور حصار و غنچی و چاه شماره دو روستای سربالا اعلام کرد که با  5.5 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت آبفا تربت حیدریه عملیاتی شد.

به گفته وی همچنین با پیگیری‌های بعمل آمده پروژه اصلاح شبکه نسر نیز از محل اعتبارات عمرانی سال۹۸ با جذب پیمانکار شروع شد که در حال اجرا است.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول