اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب در همدان/ «کرونا» و «کولر» دلیل افزایش مصرف

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان گفت: افزایش شست‌وشوها به علت شیوع کرونا و همچنین کولرها موجب افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب شده است.

افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب در همدان/ «کرونا» و «کولر» دلیل افزایش مصرف

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال شیوع کرونا علاوه بر سلامتی مردم مصرف آب را نیز تحت تاثیر گذاشت اظهار کرد: مصرف آب در تابستان همواره روند افزایشی داشت که کرونا نیز مزید بر علت شد.

وی از افزایش ۲۵ درصدی مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: یکی از دلایل افزایش مصرف استفاده از کولر است که باید مدیریت مصرف صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان  تصریح کرد: هر کولر ۱۰۰ لیتر در شبانه‌روز آب مصرف می‌کند که با توجه به خنکی هوا باید این مصارف مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه متوسط مصرف آب هر خانوار ۱۵۰ لیتر در ثانیه است بیان کرد: در حال حاضر مصرف آب فراتر از میانگین رفته که امیدواریم خود مردم رعایت شیوه مصرف آب را داشته باشند.

حسینی‌بیدار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این روزها در همه شهرها و روستاها به علت کرونا میزان شستشوها افزایش یافته، امیدواریم مصارف غیرضرور کاهش یابد تا دچار کمبود آب نشویم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول