اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اقدام دستگاه قضایی در احیای ۵۰ درصد ظرفیت سیلوهای گندم خراسان شمالی

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی از فعالیت مجدد دو سیلوی استان با ۵۰ درصد ظرفیت ذخیره‌سازی گندم خبر داد و گفت: در حال حاضر در امر ذخیره‌سازی و تأمین نیازمندی‌های استان مشکلی وجود ندارد.

اقدام دستگاه قضایی در احیای ۵۰ درصد ظرفیت سیلوهای گندم خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در حاشیه چهارمین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۹ با بیان اینکه چندی پیش دو سیلوی ذخیره‌سازی گندم در استان خراسان شمالی با مشکلاتی مواجه شده بودند که تداوم این وضعیت می‌توانست مشکلات عدیده‌ای را در تأمین نیازمندی‌های استان در پی داشته باشد از آغاز به کار مجدد این سیلوها و رفع مشکلات مربوطه در این حوزه خبر داد.

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه درباره دو سیلوی موضوع بحث در نشست اخیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت‌وگوهای متعددی انجام پذیرفت، به ظرفیت ۵۰ درصدی ذخیره‌سازی گندم استان در این سیلوها اشاره و خاطرنشان کرد: درنتیجه گفت‌وگوهای فشرده و پیگیری‌های مستمر از مبادی ذی‌ربط این دو سیلو مجدداً به چرخه کار و فعالیت بازگشتند و در حال حاضر در امر ذخیره‌سازی و تأمین نیازمندی‌های استان مشکلی وجود ندارد.

رییس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصمیمات و مصوبات ستاد ملی تنظیم بازار را مهم‌ترین ملاک و مبنای اقدام و عمل ستاد استانی تنظیم بازار در خراسان شمالی دانست و بابیان اینکه این مقررات لازم‌الاجرا است، تصریح کرد: نرخ‌های مصوب ستاد کشوری تنظیم بازار به‌ویژه در حوزه کالاهای اساسی باید دقیقاً اعمال و اجرایی گردد و بر روند اجرا نیز مستمراً از سوی مسؤولین استانی نظارت و مراقبت جدی صورت پذیرد.

جعفری همچنین با ذکر این نکته که اجرای قانون باید در تمامی فرایندها اعم از تولید و عرضه و توزیع از سوی تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی رعایت شود، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در خصوص مشکلات مربوط به نوسانات قیمت مرغ، مشکلات مرغداران استان به‌خصوص در حوزه تأمین نهادهای طیور هر چه سریع‌تر مرتفع گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول