اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برد دلچسب رایکا در شیراز / امید بقا زنده شد

تیم فوتبال رایکا بابل در هفته سی ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری دو بر یک حریف شیرازی خود را شکست داد.

برد دلچسب رایکا در شیراز / امید بقا زنده شد

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی |هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در یکی از مهمترین دیدارها نماینده مازندران در شیراز به مصاف قشقایی رفت.

دو تیم در شرایطی در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول  به هم رسیده بودند که قشقایی در میانه‌های جدول ۳۵ امتیازی بود و رایکا با ۲۸ امتیاز در میان تیم‌های انتهایی جدول رده‌بندی قرار داشت.

این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با برتری دو بر یک رایکای بابل همراه بود تا بابلی ها با سه امتیاز این دیدار تا حدودی از مرز سقوط فاصله بگیرندو به آینده امیدوار باشند.

علی نظرمحمدی سرمربی جدید تیم فوتبال رایکای بابل، پس از تغییرات متعدد بار دیگر به این تیم بازگشته و ماموریت حفظ تیم را برعهده دارد. او که در بازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به تساوی بدون گل دست یافته بود، این هفته در شیراز تیمش با گل مهرداد حیدری در دقیقه ۱۲ پیش افتاد و پیش از رفتن به رختکن هم سعید حیدری اختلاف را به عدد ۲ رساند.

در نیمه دوم تیم میزبان برای بازگشت به بازی تلاش کرد ولی تنها یک گل در دقیقه ۷۳ توسط حیدری به ثمر رسید تا نتیجه ۲ بر ۱ در پایان بازی ثبت شود.

 

به گزارش فارس؛ با این پیروزی تیم رایکا ۳۱ امتیازی شد و در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم قشقایی نیز با ۳۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول