اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مرحبا: بخش عمده مشکلات کشور ناشی از ضعف مدیریت و ندانم‌کاری‌هاست

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: می‌پذیریم که بخشی از مشکلات کشور توسط دشمنان ما ایجاد شده اما این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم باید بپذیریم که بخش عمده مشکلات ناشی از ضعف مدیریت و ندانم‌کاری‌هاست.

مرحبا: بخش عمده مشکلات کشور ناشی از ضعف مدیریت و ندانم‌کاری‌هاست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا مرحبا در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 تیرماه 99) مجلس، گفت:‌ امروز لازم است مجلس و دولت با حفظ آرامش با وفاق و صمیمیت، همدلی و تعامل بر مشکلات فائق آیند. هر گونه تنش و تقابل موجب دلسردی و نگرانی مردم خواهد شد و بیگانگان و دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فکر سوءاستفاده خواهد انداخت.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر مسأله روز کشور مسائل اقتصادی است. گرانی و تورم، رکود و بیکاری که ناشی از نابسامانی اقتصاد است عرصه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر مردم تنگ کرده که معاش آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تنگنا قرار داده است.

وی افزود: باید بدانیم دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای برای رفع مسؤولیت و انداختن گناه به گردن دیگران نیست و اگر به موقع اقدام نکنیم فرصت جبران هم نخواهیم داشت.

مرحبا خاطرنشان کرد: به جای نگاه به آن سوی مرزها باید بر قابلیت‌های بی‌نظیر کشور و ملت ایران تکیه کرد، باید با تدوین راهبرد قانون‌گذاری در تراز و مجلس یازدهم و اجتناب از طرح‌ها و لوایحی که فقط وقت مجلس و کمیسیون‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تلف می‌کند، بر مشکلات کشور متمرکز شد و با استفاده از قابلیت‌های نخبگان جوان، راه حل‌های منحصر به فرد برای مشکلات کشور یافت.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده ملت ایران از اطراف و اکناف جهان گرد هم آمدند و تمام توانشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای نابودی ما به کار گرفته‌اند. رمز بقای ما عمل به وصیت امام راحل و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: باید از ظرفیت فراموش شده جوانان تحصیلکرده و نخبگان که این روزها در وانفسای بیکاری خانه‌نشین شده‌اند استفاده کرد.

مرحبا خاطرنشان کرد: می‌پذیریم که بخشی از مشکلات کشور توسط دشمنان ما ایجاد شده اما این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم باید بپذیریم که بخش عمده مشکلات ناشی از ضعف مدیریت و ندانم‌کاری‌هاست.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تبعیض و سوءاستفاده‌های مالی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دلسرد می‌کند و بنیان پیشرفت و خلاقیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌سوزاند و غم و اندوه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دل مردم رنجدیده دوچندان می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر تناسبی بین هزینه و درآمد بخش اعظمی از جامعه وجود ندارد و بر دولت است که چاره‌ای برای این مشکل بیندیشد.

مرحبا در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول