اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چهارمی و هشتمی اصفهانی‌‎ها در فوتبال بانوان/ بازیکن سپاهان خانم‌گل شد

لیگ برتر فوتبال بانوان با توجه به درخواست باشگاه‌های حاضر در مسابقات خاتمه پیدا کرد که سپاهان و ذوب‌آهن به ترتیب در رده‌های چهارم و هشتم قرار گرفتند.

چهارمی و هشتمی اصفهانی‌‎ها در فوتبال بانوان/ بازیکن سپاهان خانم‌گل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتبال بانوان نیز مانند سایر لیگ‌های ورزشی پس از شیوع ویروس کرونا و از تاریخ ۴ اسفند ماه تعطیل شد و ادامه برگزاری مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

بعد از این‌ که مشخص شد لیگ برتر فوتبال آقایان قرار است از سر گرفته شود، صحبت‌هایی زیادی در مورد این‌که چرا تکلیف لیگ بانوان مشخص نمی‌شود، زده می‌شد و البته اکثر تیم‌ها خواهان برگزار نشدن لیگ برتر بودند.

پس از کش و قوس‌های فراوان و با تأخیر ۱۴۶ روزه سرانجام پرونده لیگ برتر فوتبال بانوان بسته شد و با اعلام سازمان لیگ با توجه به درخواست باشگاه‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر بانوان از سازمان لیگ مبنی بر اتمام مسابقات لیگ وهمچنین تصویب هیأت رئیسه سازمان لیگ جهت حفظ سلامت بازیکنان مقرر شد مسابقات لیگ برتر بانوان خاتمه یابد.

بر این اساس آخرین جدول امتیازات تا پایان هفته هجدهم به عنوان رده‌بندی نهایی تیم‌ها در این فصل منظور شود؛ به این ترتیب تیم شهرداری بم به عنوان قهرمان، وچان کردستان نایب‌قهرمان و شهرداری سیرجان به مقام سوم معرفی شدند.

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن نیز از اصفهان در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور داشتند که سپاهان تا پایان هفته هجدهم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار داشت و ذوب‌آهن با ۱۸ امتیاز هشتم بود؛ به این ترتیب سپاهان و ذوب‌آهن به ترتیب با رده‌های چهارم و هشتم به کار خود در لیگ برتر فوتبال بانوان پایان دادند.

نکته دیگر این‌که هاجر دباغی بازیکن فوتبال بانوان تیم ملی و باشگاه سپاهان اصفهان با ۲۷ گل زده، خانم گل لیگ فوتبال زنان ایران و مریم رهیده از همین باشگاه با ثبت رکورد ۲۰ پاس گل، برترین گل‌ساز لیگ دوازدهم فوتبال ایران شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول